• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Nu är det 2½h timme tills jag skall gå med hunden halva vägen till dagis. Undrar vad ajg skall göra fram tills dess. Nummer ett är att hänga tvätt. Men sedan, skall jag lägga tiden på att läsa bok eller sy på skötväska? Hmmm...

• Ninnnis

Hej Lanovia!

Kan du inte sy lite och sedan läsa lite? Och så vila lite mellan varven?

Jag har köpt med mig semlor till mina kollegor idag, jag tänkte de skulle få smaka denna svenska delikatess

• Ninnnis

Framför allt tyckte jag att gulliga svenska kollegan som bor i Danmark behöver en svensk semla

• lanovia 08

Vad snäll du är Ninnis. Tror nog de kommer uppskatta din omtanke. Speciellt den svenska kollegan.

• lanovia 08

Jo jag kom på att jag nog skall sy först för efter promenaden lär det inte bli mkt gjort, eftermiddagen blir nog sovandes i väntan på middagstid.

• lanovia 08

Det är nästan komiskt när man vet att 30-60 min promenad innebär att man är helt slut resten av dagen. Tänk om det var normal tillstånd då skulle man ju inte göra annat än att gå med hunden och sova.

• lanovia 08

Facebook är ju fortarande helt kört! Makens faster har väntat i "evigheter" på att vi skall lägga upp bilder. När jag nu äntligen fotat det jag skall så går det inte lägga upp.
    Hur var det man stavade det kära ordet? t-å-l-a-m-o-d

• lanovia 08

Hur är det med dig idag Ninnis?
    När är det ni åker till fjällen?

• Ninnnis

Jaså är det SÅ det stavas?!

lanovia 08 skrev 2010-01-22 09:17:08 följande:

Hur var det man stavade det kära ordet? t-å-l-a-m-o-d
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...