• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Hej Hvidis!
    Är det på dagen som E bara sover i 2 timmars pass eller på natten?

• Fru Bygg

ojdå, då förstår jag att det är lite jobbigt. På dagen sover Ella inte heller så länge, men hon sover hela natten.
    Tror du att hon börjar få tänder eller ngt då? Då kan de ju börja sova lite mindre igen.

• Hvidbrud

Det började efter jul, när vi varit hos svärmor 5 dagar, då sov hon i sängen brevid mig. Hon var lite otrygg med alla nya många människor, så jag lät henne ta tutten när hon ville. Dålig idé, nu vill hon ha tutte hela tiden och vägrar sova i sin egen säng. + förkyld för första gången och små små tänder på väg!

• Fru Bygg

Ojdå, men då är det ju inte så konstigt att hon sover korta pass just nu. Det är ju mycket för henne just nu! Spännande med tänder!

Allt är bra med er alla annars?

• Fru Bygg

Ja, det är underbart. Nu har hon dessutom sovit en halvtimme själv hittills, hoppas hon sover ett tag till, tror verkligen att hon behöver det.
    I lördags var vi på babysim, det var så skoj! ELla verkar gilla det, så det är ju bra!

• Hvidbrud

Visst känns det lite ljusare idag? Solen kommer in i lägenheten på ett nytt sätt, sommar, jag kan lukta dig, ännu har jag inte glömt att du finns!

• Hvidbrud

Heja Ella! Stora flickan! Babysim! Gud vad roligt! Var hon duktig?
    Vi har det bra, lite velig inför vad som väntar bortom mammaledigheten. Klientr väntar, men ingen lokal o h en lust att läsa igen, men jag vet inte vad... Är ju omkring 40 när jag är klar med en utbildning om jag startar nu. Tänker jag så, får jag nästan 30års kris!

• Hvidbrud

Nä, nu ska e få lite mat så hon sover en timme ( eller 20min) innan vi ska gå och stickas!
    KRAAAAAAAM!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...