• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Men GUD, jag missade sista ordet!
    för ett Gardencenter skulle det stå. Det är en annons ute i länet jag bor i och det är NÄRA där jag bor...

Hvidbrud skrev 2010-01-25 15:30:25 följande:
    För vad blommis???!!! Föreståndare för vad???
  • Villemoa

De kan inte få nån bättre till det jobbet Blommis!

passionsblomman skrev 2010-01-25 19:04:42 följande:
    Men GUD, jag missade sista ordet! för ett Gardencenter skulle det stå. Det är en annons ute i länet jag bor i och det är NÄRA där jag bor...
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2010-01-25 19:04:42 följande:
    Men GUD, jag missade sista ordet! för ett Gardencenter skulle det stå. Det är en annons ute i länet jag bor i och det är NÄRA där jag bor...
    Wooooohooooo!!!! Annonsen är riktad till DIG PERSONLIGEN Blomman!!! Du skulle vara helt perfekt för det
  • Daa

Men Blommis, vad ÄR det för en tjej i blompojkens klass?
    Var har hon fått för sig att det skulle vara okej att sparkas?

Villemoa: så spännande med nya jobbet!
    Förstår att du är lite småknäckt.

• Fru E

Sonja-vi hade kunnat bjuda mer om vi vill men tycker inte att huset är värt mer eftersom det ser ut som det gör invändigt. Frågan är om vi får igen pengarna när vi säljer om vi köper till utgångspris eller mer, troligtvis inte men med skambud så fungerar det .
    Nu är visningen över sedan en timme och nu väntar en eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevig väntan

• Fru E

Blommis-kaxig tjej det där *tillrättavisar henne på skarpen*

• Sonja68

Daa: Stora kramen till dig från mig ♥ Hur mår du?

• Hvidbrud

Blommis; söker du inte vet jag inte vad jag gör med dig!! du skulle passa jättebra som föreståndare! Söksöksök!

Villemoa: du ska nog komma in i lunken snart. Hur är det att vara tillbaka på arbetsmarknaden? Är det skönt eller saknar du att bara hemma?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...