• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Tack för antihormonerna och glädjebomben.
    Härligt med sockkasande.

Hvidbrud skrev 2010-01-25 21:32:48 följande:
    Daa: jättekram till sig och en laddning antihormoner och en bomb sprudlande glädje på kasande sockar är på väg till dig!
    Det gick lite bättre på träningen idag. Inga tårar iaf.
    Nyduschad och nyfönad. Dags att gå och lägga sig.

Önskar er alla en god natt.
  • Sonja68

Daa: säger som PB, fejsa dina demoner och ta styrelseuppdraget. Kan ju bli riktigt roligt och intressant. Och hon den där tjejen har SÄKERT som amen i kyrkan SINA demoner som hon brottas med. Hon är bara bra på att dölja det.
    Kramar i massor!

Blommis; jag känner igen det där. Hajjar till när jag går förbi spegeln och undrar "vem fan är det där?" När jag inser att det är MIN egen spegelbild undrar jag NÄR och HUR det gick till...
    Men nu har jag bestämt mig för att rycka upp mig och vara en ÄRTIG tant istället för en sunkig tant... vete fåglarna om jag lyckas så bra...?
    Men KLART DU SKA SÖKA JOBBET!!
    Ta hjälp att skriva ansökan och CV och sedan när du väl blir kontaktad, ja då är det bara använda ditt bästa vapen: munnen. DET fixar du! Peppning och styrkekramar

• lanovia 08

Godmorning everyone!
    Börjar dagen med att hälsa från Ninnis. Fick sms från henne igår allt bra med dem. Skidbacken, bastu o snörullning, Irish coffe, wii och varandra. Tyvärr funkade inte internetuppkopplingen för dem.
    Synd för oss, bra för dem skulle jag säga.

• lanovia 08

Blommis du har fått så mkt kloka ord redan så det är ingen idé att jag upprepar efter de andra. Men läs om Hvidis inlägg några gånger om du fortfarande är tveksam.
    Sedan kanske du har ändrat dig och inte ser ut som du en gång gjort. Men skall du sitta hemma och gömma dig av rädsla för att misslyckas när du har möjlighet att få jobbet som det står ditt namn på???
    Nej sök!!! Du kanske får några dagar med knäckt självförtroende efteråt, KANSKE, men bättre det än att inte försöka.

• lanovia 08

Hehe det där behöver du inte säga två gånger. Känns som jag inte gör annat just nu. Det är så klart inte sant, men sover mkt gör jag. Att få saker gjorda går så där. Jag är hemma ledig hela dagarna men presterar nog på hemmaplan max 25% av vad jag normalt skulle göra. Men ingen mer än jag som tycker att det är något konstigt med det så jag har börjat acceptera läget.

passionsblomman skrev 2010-01-25 21:44:12 följande:
    Förresten Lanovia: SOV så mycket du kan och vill nu innan det bär iväg! Strunta i att du "borde" ditten eller datten. Sov hela dagen om du behöver.
  • lanovia 08

Igår insåg jag faktiskt att saker och ting närmar sig. Bara det att kunna klocka en regelbundenhet. Idag känner jag än så länge inga sammandragningar, men har grym mensvärk. Skall sätta mig i soffan snart med bok tänkte jag.
    Vila lite innan jag skall på lunchdate med maken.

• lanovia 08

Daa skönt att du kom iväg på träningen och att det gick lite bättre denna gång. *kramar om*
    Hur mår du idag?

• lanovia 08

Hör han till en kultur där det är normalt att ha familjen boende hos sig?
    Hvidbrud skrev 2010-01-25 21:36:14 följande:
    Ea: hua vad det är spännande nu!!! Såg ett hus i tidningen i söndags som bar så fiiint och prisvärt och fick lust att köpa, men jag tror inte att jag har nerver till det.. sen sa maken att det var så stort att hans mamma och syster kunde flytta in. Så ville jag inte längre....
  • lanovia 08

Hmmm...undrar om det var något mer jag skulle kommentera. Isåfall får ni ursäkta att jag missar, magen distraherar tankeverksamheten just nu.

• Fru Bygg

Här var det inte mycket som händer just nu!
    Sitter själv i telefonsamtal efter telefonsamtal för att få vår tvättmaskin lagad. Det ska ringas till tillverkare, försäkrngsbolag och service. Hoppas jag får tag i någon snart, det är ju inte lätt att leva utan tvättmaskin. Tvättberget växer oerhört fort!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...