• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Hvids, stackars lill E inatt men skönt att hon mår bättre nu.

EA, dumma dumma QN som la bud över er. Men är det huset ni vill ha och ni har råd med det så är det kanske rätt att bjuda lite till.
    Jag vet inte vad er plan är vad gäller hur länge ni skall bo där. Men låt säga att ni köper huset nu och bor där i 20 år så har ju priserna säkert gått uppåt.

• lanovia 08

Hej Bruttan!
    Vad mysigt med lille Axel.

Jag skall faktiskt lyda er alldeles snart. Skall gå och lägga mig o läsa, hur bra boken än är så brukar jag somna väldigt fort.

Fjällbruttan skrev 2010-01-26 15:19:36 följande:
    Jag är här Har varit hos L och snusat på liten liten liten Axel Att de kan va´så små (jag är en ÄKTA tant)Gör som blomman sa, Lanovia, SOV!!!!Det hade L gjort så mycket hun kunde sista veckan då de bara väntade på BB och hon var så glad över det!
  • Fjällbruttan

BLOMMAN!!!!
    SKÄRP DIG! *Tittar mycket strängt över glasögonkanten*
    Sök jobbet för bövelen, du är ju klockrent bäst för det, och skulle de inte fatta det är det ju deras förlust!

Förövrigt så måste du lära dig att låtsas
    Jag ligger i klassen kronvrak just nu, men det låtsas jag inte om och så färgade jag och plockade ögonbrynen förra veckan och igår klippte jag mig
    Vraket syns bara invändigt när jag är på byn...ibland...

Kramar om lite extra förresten, taskigt besked om Linnékliniken...
    och så antar jag att du har ont i halsen sen du rutit åt det lilla äcklet som sparkat sonen på benet!! Låter som hon är kär  honom ...

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2010-01-26 15:21:47 följande:
    Hej Bruttan!Vad mysigt med lille Axel. Jag skall faktiskt lyda er alldeles snart. Skall gå och lägga mig o läsa, hur bra boken än är så brukar jag somna väldigt fort.

Duktig kicka

bebisdoft är ljuvligt

• Fjällbruttan

Hvidis, stackars lilla E, som tur är brukar det gå över fort, och barn verkar inte bekommas alls lika mycket av feber som vuxna.

Hoppas det går över fort men att hon sover gott istället hela natten

• Fjällbruttan

Daa, kramar i massor och här....
    *rotar i stora väskan jag hade hos revisorn igår...*
    200g chokladkaka så hormonerna lugnar ner sig, vi låtsas som om att det inte ger några finnar

• Fjällbruttan

EA, hoppas ni får huset, ni skulle säkert göra det jättefint!!

• lanovia 08

Gonatt!

Fjällbruttan skrev 2010-01-26 15:24:09 följande:

Duktig kicka bebisdoft är ljuvligt
  • Daa

Blommis: håller med. *smiter från allt ansvar*

Fjällbruttan skrev 2010-01-26 15:23:14 följande:
    BLOMMAN!!!! SKÄRP DIG! *Tittar mycket strängt över glasögonkanten*Sök jobbet för bövelen, du är ju klockrent bäst för det, och skulle de inte fatta det är det ju deras förlust!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...