• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Lanovia, hur är det idag? Har du känt ngt mer?

• Ankan80

Usch va trist EA.

Lägg ett motbud snabbt om ni känner att ni har råd.

• lanovia 08

Så där nu är jag tillbaka från lunchdate med maken och en date som blev väldgit konstig men bra till slut.
    Jag gick härifrån strax innan elva med enbart en macka som mellanmål i magen. Traskade först in till centrum, gjorde ärenden, tog mig upp till makens jobb. Gick ner med hunden till dagis och tillbaka upp. Vid det här laget har jag varit på rörlig fot i typ 1 o 15 min. Börjar alltså bli hög tid för mat.
    MEN det har kört ihop sig på mannens jobb och han var tvungen att åka iväg en sväng. Vilket slutade med att jag satt 1h hos honom o läste tidningen, åt ett äpple och höll på att krevera.
    Jag insåg ju att han inte kunde hjälpa detta så jag var faktiskt duktig nog att inte bli arg på honom, men när vi väl var på väg till lunchrestaurangen rann tårarna på mig. Helt utan att jag ens kunde förklara varför, antar att hungern helt enkelt tagit överhand.
    Men efter lite fläsk och bruna bönor så bjöd rest.ägaren oss på 2 överblivna semlor (vi var sist kvar) så då kändes livet bra igen.

• lanovia 08

Nej inget direkt, har fortfarande ont imagen. Går bra när jag är ute och går men annars gör det ont. Orkar dock inte promenera hela dan.

Fru Bygg skrev 2010-01-26 14:22:03 följande:

Lanovia, hur är det idag? Har du känt ngt mer?
  • lanovia 08

Fru Bygg vad jobbigt med tvättmaskinen, hoppas den är lättfixad så ni slipper bli utan kläder. Kan bli kallt denna årstid.

• lanovia 08

Men hallå??? Vad hände med alla gröna pluppar. Loggade alla ut sig bara för att jag loggade in eller???

• lanovia 08

Ja eller hur!

Hvidbrud skrev 2010-01-26 11:26:09 följande:
    Lanovia: sova sova sova äta äta ätaladda ladda ladda. Det är ju idag det gäller
  • lanovia 08

Blommis hoppas ni lyckas få in lite vett i tjejen så inser att man inte kan bete sig hur som helst.

• lanovia 08

Daa om du är rädd att uppdraget kommer knäcka dig är det ju inte värt att ta det. Låter som det är något att diskutera med maken, han är ju den som känner dig bäst.

• Fjällbruttan

Jag är här

Har varit hos L och snusat på liten liten liten Axel
    Att de kan va´så små (jag är en ÄKTA tant)

Gör som blomman sa, Lanovia, SOV!!!!
    Det hade L gjort så mycket hun kunde sista veckan då de bara väntade på BB och hon var så glad över det!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...