• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Här Fru Bygg; ett gäng näsdukar, Ayur Veda te med honung och varma raggsockar. Krya på dig, och hoppas lillan klarar sig.
    Hur gammal är hon nu?

• Sonja68

Lanovia; Barnfödarväder Ja, de brukar tajma det bra de små luringarna *fnissar*

• Fru Bygg

Sonja, tar tacksamt emot allt! Lillprinsessan är snart fyra månader, så det går fort. Men det hade ju varit underbart skönt om hon slapp att bli förkyld iallafall!

• Sonja68

Fru Bygg skrev 2010-01-27 10:32:39 följande:

Sonja, tar tacksamt emot allt! Lillprinsessan är snart fyra månader, så det går fort. Men det hade ju varit underbart skönt om hon slapp att bli förkyld iallafall!
    Ammar du henne
    De brukar ha rätt bra motståndskraft mot "vanliga" förkylningar då nämligen.
  • Sonja68

Fyra månader... så mysigt *drömmer mig tillbaka*

• Fru Bygg

Nej, tyvärr så ammar jag inte henne längre. Jag gjorde det i två månader, sen funkade det inte längre.

• Sonja68

Okej, jag fattar. Jaja, hoppas hon klarar sig i alla fall, lillsessan

• lanovia 08

Jobbigt med förkylning Fru Bygg. Krya på dig! Hoppas Ella klarar sig.

• Fru Bygg

Ja, hoppas det. Men det känns oundvikligt när jag nyser hela tiden. Jag försöker vara jättenoga med att tvätta händerna ofta, men men...

• lanovia 08
    Sonja68 skrev 2010-01-27 10:31:56 följande:
    Lanovia; Barnfödarväder Ja, de brukar tajma det bra de små luringarna *fnissar*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...