• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2010-01-21 15:15:48 följande:
    Hm, huset är i STORT behov av rejäl städning, fast jag tror jag ignirerar det även idag.Jag har plockat ner det allra mesta juliga, men hela övre hallen är full av allt för det ska packas om i andra lådor och stuvas undan. Det ignorerar jag också idag med.Sonens anpassning till det nya och hans interagerande med de andra är ju enprocess och detär nog bara så att har man väl ett barn så är det nästan alltid något som engaagerar och tar tid, kraft och fokus ifrån allt annat sompågår parallellt.Just idag är han inte ledsen och då är man lättad.
    Det bästa med att vara på plats i huset....det är ju att man KAN ta det lugnt ibland....*längtar*

Hehehe jag har ju sett blompojken så jag kan mkt väl tänka mig att tjejerna i klassen har lite svårt för att låta bli honom.... Nog ett o annat litet flickhjärta som gärna skulle vilja känna blompojken bättre!
    Att lära sig att kommunicera är ju något vi får jobba på hela livet tror jag...tror aldrig man blir färdiglärd
  • Fru E

Akta så att det inte växer ägg överallt snart

*attans vad tiden går långsamt*

• ingenjörsbruden

Lanovia: Ja kräng pasta o vila! Va gullig maken var som osså var trött på att vänta!
    Jag var helt tosig i pasta på slutet....eller rättare sagt SPAGETTI skulle det vara....tror vi åt spagetti 6 av 7 dagar i veckan!

Nä nu är loppan trött på att underhålla sig själv.....

till er alla!

• Ankan80

Tjenixen!
    Såg att det pratades om GBS/UVI igen i tråden och idag ringde läkaren o sa att det återigen fanns bakterier fast i måttliga mängder i min urin.

Lämnade ju urinprov för jag tyckte jag hade så många sammandragningar (ej onda)utan att jag gjort något. Så nu hoppas jag det hjälper någorlunda.

Kanske kan jag då hålla det på en någorlunda låg nivå tills utploppningsdags.

Kram kram

• Ankan80

Spännande att det är så nära nu Lanovia!!!

• Fjällbruttan

Tjing alla tossiga damer
    Ni är ju inte riktigt kloka idag så jag känner mig som jag hamnat i rätt sällskap

Blomman, vänligen inboxa mig omedelbums ang. släktförhållanden!!
    Herregud, jag blir ju supernyfiken, det är i så fall maken som är släkt, jag är ju inflyttad, och mina linjer går inte ihop med några häruppe innan 1400-talet....
    Så risken för inavel är nog minimal

Ankan, hoppas du får PC sm bums tar bort SD, här har smärtan lättat med SD försvinner nog först med nästa kur, fast jag tar det ju så lugnt just nu så jag känner knappt nåt ändå

• passionsblomman

Bruttan, jo jag vet. Det är väl snartast så att våra respektive SKULLE kunna varit släkt, eller att ni vet vilka hmin sambos släktingar är. Fast man gifts ju in med sin släkt så OM de skulle vara släkt så tänkaer jag ha dig som min släktfrände också. Så det så!

Fast jag har glömt vad de hette, släktingarna. *ringer och frågar sambon*

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-01-21 15:57:48 följande:
    Bruttan, jo jag vet. Det är väl snartast så att våra respektive SKULLE kunna varit släkt, eller att ni vet vilka hmin sambos släktingar är. Fast man gifts ju in med sin släkt så OM de skulle vara släkt så tänkaer jag ha dig som min släktfrände också. Så det så!Fast jag har glömt vad de hette, släktingarna. *ringer och frågar sambon*

Adopterar dig raskt som släkting vare sig du är ingift eller inte
    Skiter fullständigt i om jag är ingift också!!

Förresten, adopterar hela gänget i tråden som min släkt, ni är ju min utökade familj

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...