• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Jag är lite mör i kroppen efter massagen för en stund sedan. Nu ska jag köra hem och sopa övervåningen. Kanske blir det en liten morfar innan...

• Fru E

Ninnis-trevligt med vila tänkte med åka hem snart men tiden går fortare på jobbet än hemma

• passionsblomman

Ninnis, du får gärna hålla dem lite längre, för sedan är det ju tillbakastoppning och två veckors väntan på test. *ryser av bara tanken på väntan*

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-01-21 14:25:27 följande:

Blommis dum fråga kanske, men den där sprayen... är det meningen att du skall försöka spraya dig själv upp in "the hole" eller hur 17 används den????
    E det inte i halsen?1 Sorry men jag kunde inte låta bli.....
  • lanovia 08

Oh min hjärna är helt väck nu. Glömde helt svara Blommis på hennes neggoinställning. Sorry.
    Förstår dig och att hålla humöret på topp mellan alla era turer är ju helt omöjligt. Försök få sambon att fatta att du behöver känna hans stöd i detta, för det har du garanterat gäller bara att få honom att visa det.

Jag kommer också hålla tummarna tillsammans med Ninnis. Orkar inte du hoppas och tro så gör vi det åt dig!!!

Vem vet, jag har fått för mig att 26e är dagen D här. kanske blir det den stora dagen för dig och mig!

• ingenjörsbruden
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-21 15:01:11 följande:
    Eller i håret...hahahahaa

nää nu har flyttdammet stigit mig åt hjärnan till!!!

Kan någon blåsa i mitt ena öra så håller jag för det andra...så det inte blir tvärdrag alltså...
  • lanovia 08

EA, tror maken får slippa göra matlådor. Lyckas vi samla på oss när vi ändå lagar mat så är det bra. Annars gör han så mkt ändå nu.
    Bra att ni har en mäklarkompis som kan råda er i vad ni skall göra.

• lanovia 08

Urk!

ingenjörsbruden skrev 2010-01-21 15:01:11 följande:
  • lanovia 08
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-21 15:03:18 följande:
    Eller i håret...hahahahaanää nu har flyttdammet stigit mig åt hjärnan till!!!Kan någon blåsa i mitt ena öra så håller jag för det andra...så det inte blir tvärdrag alltså...
  • lanovia 08

Ninnis, hur går det med renoveringen hemma?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...