• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Hihi, nej min mamma är undersköterska och mentalskötare!

Det kan också vara bra att ha i släkten.

Ja sitter och sväller är det man gör på slutet. Det är därför man blir så LESS till slut.

Om du har energi så är ju ett tips att fylla frysen med lasange och annat som du kommer tacka gudarna för att det finns när ni kommer hem från BB.

Annars tycker jag du kan sitta där och svälla i lugn och ro. Det är en mycket kort liten tid i ditt liv.

Tro mig, snart kommer du till den där det är "tänka om man kunde få äta iallafall EN måltid färdigt innan maten är kall, ta en dusch OCH hinna klippa tånaglarna eller varför inte få skita ifred utan att någon sätter i och tuta och tjuta eller ställer till med något som kräver omedelbart ditrusande.

Kolla film! Läs en bok! Ät en semla!

• lanovia 08

Den energi jag haft hittils har gått till att fylla frys med bröd och bakverk. Mat når sällan frysen, den hamnar i magen och omedelbara lunchlådor.

Haha du gav lite bättre bild av vad man kommer sakna när barnet väl är ute. Har en kompis som sa att jag kommer sakna sitta och blänga på TV hela dagarna, jaha hur skall jag kunna sakna något jag inte gör nu? Men skita i fred det kan jag tänka mig att jag kommer sakna.

• Ninnnis

Oh, jag tror jag ska passa på att tillbringa min icke-gravida pendlaränka-kväll med att äta en hel varm måltid, ta en dusch, klippa tånaglarna och sk*ta

• Ninnnis

Tror det är nässprej?

lanovia 08 skrev 2010-01-21 14:25:27 följande:

Blommis dum fråga kanske, men den där sprayen... är det meningen att du skall försöka spraya dig själv upp in "the hole" eller hur 17 används den????
  • lanovia 08

Det gör du rätt i Ninnis!

Ninnnis skrev 2010-01-21 14:40:46 följande:
    Oh, jag tror jag ska passa på att tillbringa min icke-gravida pendlaränka-kväll med att äta en hel varm måltid, ta en dusch, klippa tånaglarna och sk*ta
  • Ninnnis

Iiihh, spännande med budgivning, EA! Lite väl spännande ibland Jag var så otålig under budgivningen av vårt hus (oväntat va?) och ville nästan lägga ett högt bud bara för att få det direkt. Tur att maken är något mer tålmodig, vi hade is i magen och fick sedan huset för under utgångspris

• lanovia 08

Ah *dunkar min tröga hjärna några gånger i väggen*
    Det är ju högst troligt när man vill reglera hormoner. De flesta hormoner (om inte alla) regleras ju genom hjärnan.

Ninnnis skrev 2010-01-21 14:41:30 följande:
    Tror det är nässprej? lanovia 08 skrev 2010-01-21 14:25:27 följande:
  • passionsblomman

Hahah! Ja det är i näsan.

Fast det tyckte ju inte jag var så jäkla logiskt när jag först hörde om att spreja. Jag fattade verkligen inte vad näsan och äggstockarna hade med varandra att göra.

Och omigen: Underkatta ALDRIG värdet av att få skita ifred och ensam!

• Fru E

Lanovia-nässprej är det
    Kan du inte ge maken i uppdrag att laga lite matlådor?

Ninnis-tur jag har en väninna som är mäklare och kan ge goda råd! Vi har satt en gräns med och når vi den så ligger vi 150 000 under utgångspris vilket ändå är ok för det huset.
    Ibland är det kul att det är spännande men nu är det mer ont i magen spännande tur man har mycket på jobbet så hinner jag inte fundera lika mycket iaf

• Ninnnis

Blommis, jag försår att du är neggo och inte speciellt inspirerad. Men tänk om det är nu det händer?!

Jag tänker i alla fall börja hålla tummarna på tisdag och hålla dem till och med vecka 9. Det kan ju inte skada i alla fall

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...