Stora Holms Säteri.... åter igen
Vi som ska ha festen på Stora Holms Säteri i Göteborg samlas och delar information och ställer frågor.
Vi som ska ha festen på Stora Holms Säteri i Göteborg samlas och delar information och ställer frågor.
Vad härligt det låter! Jag vill jättegärna se bilder! Vill du maila till larsonmia@hotmail.com? Tack!
Åh vilken underbar historia. precis vad man vill höra. Jag skulle också jättegärna vilja se bilder. sofie_paulsson@hotmail.com
Jag var ute på SH den dagen ni hade er fest och så rummet när det var uppdukat - SÅ fint! Va roligt att höra att ni var så nöjda. Vi gifter oss om två veckor och våra gäster kommer att anlända vid 16 tiden och då kommer det ju också vara rätt mörkt och vi har köpt massor med marshaller! Längtar verkligen
Skulle också gärna se lite bilder... annakrabi@hotmail.com
Åhh var du där den dagen! Vad kul att du gillade det!
Två veckor kvar, vad härligt!
Ni kommer att ha det sååå fantastiskt.
Ja det blir verkligen en härlig stämning med mycket ljus och marschaller...så vackert i vinter mörkret!
Har skickat några bilder..
Jag vill också gärna se bilder om det går bra malinochjoelsbrollop@gmail.com
Tack för bilderna! Vad vacker du var! Och vad fint det såg ut! Jag visade dem just för min m2b, och till och med han började fundera ltie på dukning och dekor.... Stort grattis!
Downtowngirl Grattis!
Kan bara tänka mig vilken fantastik kväll som ni fick!
Om du har tid och lust får du gärna skicka några bilder ;)
Mv Erika erikajacobsson84@hotmail.com
Min mamma var här den helgen så vi var där och tittade lite och räknade ljusstakar osv... som man gör! ; o)
Tusen tack för bilderna. Jätte kul att se. Tyckte mycket om din klänning - super snygg!
Grattis grattis!
Tack för bilderna Downtowngirl! Försökte skicka ett svarsmejl och tacka men få hakade ju gmail upp sig... Ni hade gjort det jättefint iaf tyckte vi! Vi har haft lite samma idéer med bordsplaceringen och murgröna på bordet så det var jättebra att få se hur det såg ut
hej!
Jag skulle jättegärna vilja ha lite bilder! malinwilliamson@spray.se
är väldigt nyfiken på hur det ser ut när det är mörkt...!
vilken dj hade ni? hur mycket kostade denne?