• SofieochJamie

Stora Holms Säteri.... åter igen

Vi som ska ha festen på Stora Holms Säteri i Göteborg samlas och delar information och ställer frågor.

• Svar på tråden Stora Holms Säteri.... åter igen
  • Anna Panna

Var det något som visste om ljusen måste vara 23mm i diameter? Hittade ljus nere i Ullared som har 10 timmars brinntid och var över 30 cm långa... tror de var 22 i diameter men inte helt hundra. Får väl hålla tummarna att de passar!

• Malin och Joel

Anna Panna skrev 2009-11-16 16:56:48 följande:

Lite lustigt... vi fick precis samma intryck när vi var och träffade dem! Han var trevlig och så men sa typ att "jag kommer ju INTE vara där såklart men vår personal fixar det". Vi ska ha Aquarelle istället. Något dyrare men känns väldigt tryggt med dem och det är viktigt för oss (läs mig). När vi var hos dem var det tvärtom och Pontus som vi träffade sa istället att han antagligen kommer jobba själv den kvällen och se till så han bokar personal tidigt så vi får den bästa personalen... Vi kan förresten läggas till på listan 12/12 09 (SÅ SÅ nära nu)Malin och Joel skrev 2009-11-16 16:01:57 följande:
    Jag tyckte mest han var för på, ville sälja på oss allt de hade och blev nästan stött när vi hade andra förslag än hans. Men vi tror ändå maten kan bli bra och det är viktigast. Vi skall inte ha ngn serveringspersonal eller så och det kommer inte vara vi som tar emot maten så vi kommer ha minimal kontakt med dem ändå.
  • molnis

2009
    November

December

2010
    Januari

Februari

Mars
    27/3 Trasan99

April
    17/4 Molnis

Maj
    1/5 Curre
    29/5 SofiaochJamie
    15/5 millemalin

Juni

Juli
    10/7 Malin och Joel

Augusti

September

Oktober

November

December
    31/12 ceybitz

• molnis

Anna panna>> Var det ni som letade efter större diamanter till borden? Kanskeedan hittat såfall men var på indiska nu på lunchen och julsakerna har ju kommit å de hade lite större diamanter i plast i en burk (De hade även sånna med mindre). 25 kr burk.

• Anna Panna

Tack molnis! Hittade lite större diamanter på Blomsterlandet så har shoppat mängder redan. Vågar inte gå till Indiska och titta i fall att de är finare... ; o)

Tack för att du tänkte på mig!

• millemalin

Haha, vi fick samma intryck hos Gourmet Sofie. Han var lite märklig. Å andra sidan kommer inte heller vi att anlita dem för servering, och de har den buffén som vi gillar bäst, så hoppas på det bästa. Och de verkar ju ha fått bra omdömen generellt, här på BT.

• Anna Panna

Du får gärna lägga in mig på den 12/12 2009 ; o)

molnis skrev 2009-11-17 13:31:33 följande:
    2009NovemberDecember2010JanuariFebruariMars27/3 Trasan99April17/4 MolnisMaj1/5 Curre29/5 SofiaochJamie15/5 millemalinJuniJuli10/7 Malin och JoelAugustiSeptemberOktoberNovemberDecember31/12 ceybitz
  • justagirl

Jag vet inte hur killen som ni pratat med var eftersom min man tog hand om allt fixande och jag tror han skötte ganska mycket via mejl. La mig inte i den biten. Men maten var fantastisk och servitriserna de förmedlade var superbra. Vi hade inga som helst problem med Gourmetsofie, så ni kanske inte ska döma ut dem för att en person verkar konstig. Bara en tanke, man väljer ju det som känns bäst. =)

• Malin och Joel
    millemalin skrev 2009-11-18 08:11:58 följande:
    Haha, vi fick samma intryck hos Gourmet Sofie. Han var lite märklig. Å andra sidan kommer inte heller vi att anlita dem för servering, och de har den buffén som vi gillar bäst, så hoppas på det bästa. Och de verkar ju ha fått bra omdömen generellt, här på BT.
    Precis så resonerar vi med
  • Trasan99

2009
    November

December
    12/12 Anna Panna

2010
    Januari

Februari

Mars
    27/3 Trasan99

April