• SofieochJamie

Stora Holms Säteri.... åter igen

Vi som ska ha festen på Stora Holms Säteri i Göteborg samlas och delar information och ställer frågor.

• Svar på tråden Stora Holms Säteri.... åter igen
  • Trasan99

Hur många omgångar av den här tråden har egentligen funnits...?
    Jag ställer om min senaste fråga:

Har ni andra koll på vem som gifter sig när på den här tråden?Kan ni inte fylla i er på listan nedan så vi får lite koll på vem som gifter sig när?

2009
    November

December

2010
    Januari

Februari

Mars
    27/3 Trasan99

April

Maj

Juni

Juli

Augusti

September

Oktober

November

December

• Curre

Hej Ingen aning hur man klistar in på listan..
    Men våran dag är 1 Maj 2010

Hoppas alla hittar hit ;)

• ceybitz
    Trasan99 skrev 2009-11-14 13:19:24 följande:
    Hur många omgångar av den här tråden har egentligen funnits...? Jag ställer om min senaste fråga: Har ni andra koll på vem som gifter sig när på den här tråden?Kan ni inte fylla i er på listan nedan så vi får lite koll på vem som gifter sig när?
    2009
    November
    December
    2010
    Januari
    Februari
    Mars
    27/3 Trasan99
    April
    Maj
    Juni
    Juli
    Augusti
    September
    Oktober
    November
    December
    31/12 ceybitz
  • Trasan99

Uppdaterat:

2009
    November

December

2010
    Januari

Februari

Mars
    27/3 Trasan99

April

Maj
    1/5 Curre
    29/5 SofiaochJamie

Juni

Juli

Augusti

September

Oktober

November

December
    31/12 ceybitz

• millemalin

Förresten, hur har ni tänkt fixa musiken på kvällen?

Vi har beslutat att varken ha band eller dj, utan fixa musiken själva. Men det kräver ju en hyfsat utrustning- är det någon som vet var man kan hyra sånt?

• Malin och Joel

2009
    November

December

2010
    Januari

Februari

Mars
    27/3 Trasan99

April

Maj
    1/5 Curre
    29/5 SofiaochJamie
    15/5 millemalin

Juni

Juli
    10/7 Malin och Joel

Augusti

September

Oktober

November

December
    31/12 ceybitz

• Malin och Joel

Vi har varit och träffat GourmetSofie som vi har tänkt anlita för catering. Intrycket var sådär ärligt talat. Jag var övertygad om att den vi pratade med var berusad, men J höll inte med. Han (på GourmetSofie) var väldigt bullrig och rörig och lite väl påstridigt för min smak. Men vi ska iaf få en offert någon gång nästa vecka så får vi se. Det är egentligen den enda cateringfirma vi hittat som känns riktigt bra vad gäller maten.
    Nu ska vi strax iväg till bageriet för att diskutera tårtan!

• Anna Panna

Lite lustigt... vi fick precis samma intryck när vi var och träffade dem!
    Han var trevlig och så men sa typ att "jag kommer ju INTE vara där såklart men vår personal fixar det". Vi ska ha Aquarelle istället. Något dyrare men känns väldigt tryggt med dem och det är viktigt för oss (läs mig). När vi var hos dem var det tvärtom och Pontus som vi träffade sa istället att han antagligen kommer jobba själv den kvällen och se till så han bokar personal tidigt så vi får den bästa personalen...

Vi kan förresten läggas till på listan 12/12 09 (SÅ SÅ nära nu)

Malin och Joel skrev 2009-11-16 16:01:57 följande:

Vi har varit och träffat GourmetSofie som vi har tänkt anlita för catering. Intrycket var sådär ärligt talat. Jag var övertygad om att den vi pratade med var berusad, men J höll inte med. Han (på GourmetSofie) var väldigt bullrig och rörig och lite väl påstridigt för min smak. Men vi ska iaf få en offert någon gång nästa vecka så får vi se. Det är egentligen den enda cateringfirma vi hittat som känns riktigt bra vad gäller maten.Nu ska vi strax iväg till bageriet för att diskutera tårtan!
Svar på tråden Stora Holms Säteri.... åter igen