Stora Holms Säteri.... åter igen
Vi som ska ha festen på Stora Holms Säteri i Göteborg samlas och delar information och ställer frågor.
Vi som ska ha festen på Stora Holms Säteri i Göteborg samlas och delar information och ställer frågor.
Hur många omgångar av den här tråden har egentligen funnits...?
Jag ställer om min senaste fråga:
Har ni andra koll på vem som gifter sig när på den här tråden?Kan ni inte fylla i er på listan nedan så vi får lite koll på vem som gifter sig när?
2009
November
December
2010
Januari
Februari
Mars
27/3 Trasan99
April
Maj
Juni
Juli
Augusti
September
Oktober
November
December
Hej Ingen aning hur man klistar in på listan..
Men våran dag är 1 Maj 2010
Hoppas alla hittar hit ;)
29e Maj 2010
Uppdaterat:
2009
November
December
2010
Januari
Februari
Mars
27/3 Trasan99
April
Maj
1/5 Curre
29/5 SofiaochJamie
Juni
Juli
Augusti
September
Oktober
November
December
31/12 ceybitz
Och vår är 15 maj.
Förresten, hur har ni tänkt fixa musiken på kvällen?
Vi har beslutat att varken ha band eller dj, utan fixa musiken själva. Men det kräver ju en hyfsat utrustning- är det någon som vet var man kan hyra sånt?
2009
November
December
2010
Januari
Februari
Mars
27/3 Trasan99
April
Maj
1/5 Curre
29/5 SofiaochJamie
15/5 millemalin
Juni
Juli
10/7 Malin och Joel
Augusti
September
Oktober
November
December
31/12 ceybitz
Vi har varit och träffat GourmetSofie som vi har tänkt anlita för catering. Intrycket var sådär ärligt talat. Jag var övertygad om att den vi pratade med var berusad, men J höll inte med. Han (på GourmetSofie) var väldigt bullrig och rörig och lite väl påstridigt för min smak. Men vi ska iaf få en offert någon gång nästa vecka så får vi se. Det är egentligen den enda cateringfirma vi hittat som känns riktigt bra vad gäller maten.
Nu ska vi strax iväg till bageriet för att diskutera tårtan!
Lite lustigt... vi fick precis samma intryck när vi var och träffade dem!
Han var trevlig och så men sa typ att "jag kommer ju INTE vara där såklart men vår personal fixar det". Vi ska ha Aquarelle istället. Något dyrare men känns väldigt tryggt med dem och det är viktigt för oss (läs mig). När vi var hos dem var det tvärtom och Pontus som vi träffade sa istället att han antagligen kommer jobba själv den kvällen och se till så han bokar personal tidigt så vi får den bästa personalen...
Vi kan förresten läggas till på listan 12/12 09 (SÅ SÅ nära nu)
Malin och Joel skrev 2009-11-16 16:01:57 följande: