STORT grattis Telis!!! Var roligt att höra ifrån dig!! Har liksom övriga hört att det tar längre tid för amningen att komma igång vid snitt. Hoppas ni får bra hjälp och tips på sjukhuset! Ser fram emot ett foto sen! Men ingen brådska! (Säger jag som vet att jag inte kommer vara lika snabb med det eller med internetrapport som vissa övriga här inne.)
BS, Hoppas ni får åka hem snart!! Det låter jättejobbigt med så lite sömn. Det är ju ett annat läge när man har en till att ta hand om också! Tur att ni får hjälp med Iris iaf! Jobbar dina föräldrar eller är de pensionärer? (Funderar på hur vi själva hade löst det, då vi inte ha så många som kan hjälpa oss och ingen som inte har någon annan huvudsyssla)
Grattis även till Piggan på den stora dagen! Hoppas du blir ordentligt firad!
Cicci, Så ingen flytt i närstående tid då?
Nu har ju T:s dotter bytt till Prinsens dagis så de blir nog klasskamrater sen och det hade ju varit kul om även Vickevire blivit det. Men jag får i stället hoppas på att du kommer hit ofta på besök även efter att du börjat jobba igen! Och blir det snart en 3:a kanske jobbstarten dröjer.
Mugglan, Mysko med den glada gubben!? Men säger som övriga, han kanske dyker upp imorgon? Kroppen är ett mysterium ibland...
Tinga, Skönt att det verkar gå hyfsat på dagis! Bra tecken att de försöker äta. Då får de nog snart ordning på det också hoppas jag! Och unna dig mer lyx- än nyttoaktiviteter under inskolningen tycker jag! Du har haft en tuff f-ledighet, dags för lite pay-back!
Satt och kollade på Let´s dance. Är så grymt avis på de som är med! Om det någon gång skulle bli audition för icke-kändisar till det så kommer jag stå först i kön! Shit vad kul det måste vara!
Var och fick en TENS-apparat igår. Den funkar hyfsat mot rygg- och fogvärk det lilla jag hunnit prova. Ska till ortopeden på måndag också för att prova ut någon sorts korsett man kan ha under kläderna. Det foglossningsbältet jag har nu är ju apfult och inget man helst vill visa, men man måste ha det över kläderna, så det blir inte alla dagar jag har det. Korsetten ska dessutom värma lite också och det låter ju skönt.
Nenne, Jag hade också ont i svanskotan i början av denna graviditeten! Det är kopplat till foglossning på nåt sätt, men jag fattade aldrig riktigt hur. Symptom, hur som! (Lappis, anteckna!
)
Nåt POSITIVT dock är att jag äntligen fått mitt "gravid&amnings-hår" igen! Längre, tjockare och finare liksom. Tappar inga hårstrån och håret blir inte lika slitet.
Ska vara själv med Prinsen hela helgen. Maken är hos svärisarna ihop med ett gäng kompisar som kommit ner för att jaga. Och jag har ingen som kan hjälpa mig då svärmor jobbar och svärfar är med och jagar och alla andra nog har fullt upp med sitt. Men det ska nog gå bra. Min lilla prins är en sån sötnos. Han frågade ikväll om jag var trött eller hade ont i ryggen och när jag sa att jag hade lite ont hämtade han en kudde till mig!
I morgon ska vi till ett lekland med grannen och hennes son. Hoppas han får stimulans så det räcker för större delen av dagen!