Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Cantaton; vad skönt att allt verkar ha gått bra!!
När du är klar med trillingnötterna så kan du väl skicka några åt det här hållet
Panzer; vet inte om jag sagt det men om jag hade bott i Gävle så hade jag röstat på dig! Håller helt och hållet med dig angående resonemanget om friskolor!
Ja du i ska håller jag med dig samtidigt som jag känner mig tu delad då dotterns skola numera drivs i privat regi.
För ett och ett halvt år sedan tog fyra lärarinor över driften och det funkar så himla bra.
Lärarna trivs, fritidspedagogerna trivs då dem nu har ett större inflytande på sitt arbete och dem har kunnat göra så många förändringar till det bättre, ävenom jag inser att det förmodligen ligger pengar bakom för att få det att gå ihop.
Så frågan är varför uppnås många gånger inte samma effekt i statliga/komunala skolor?
Cantaton-hur gör du de där trillingnötterna?
Jag tar förövrigt gärna emot recept på ENKLT julgodis som man kan greja med ihop med sonen.
Mulle, hur gick det här med försäljningen utifrån mäklarnas värdering? Tjänade ni nu istället för att låta den där ni först lovade att köpa?
Tuttar? De har blivit större med att vikten ökat, men magen har ökat mer så proportionerna är ändå liten byst i förhållande till resten. Det är jag glad över. Särskilt förr när jag var smal. Min samba som jag känt sedan vi var 12 hade ett helsicke med sina stora bröst och kände inte att hon ens kunde klä sig i shorts och linne på sommaren utan att bli helt utglodd av manliga delen av mänskligheten.
Klart man ska göra genomtänkta saker för egen del ommna vill, men Mulle jag måste verkligen säga att ag i ditt fall tycker det är så jäkla onödiga pengar! Du HAR ju tuttar för tusan! Och hela du är skitsnygg.
Men som sagt, det är ju dina känslor som räknas, men jag ville bara ha det sagt.
Jag håller med Blommis; Frulle, du är supersnygg och bröst har du ju redan!! Så trist att snygga, härliga, vackra kvinnor med fina in och utsidor ska känna att de vill ändra på sig. Men absolut så är det ju DITT val och vad DU vill som räknas här. Men JAG tycker du är HOT-HOT-HOT och då har jag inte ens träffat dig IRL, men jag kan tänka mig att du har en fantastisk personlighet (för den lyser igenom på bild och här på forumet) så du är alltså ÄNNU HOTTARE och VACKRARE i verkligheten.
Vad kostar en operation egentligen
Psssst, nu har jag lagt in några av kompisens foton från bröllopet. Fanns fler förstås, men här är några av de bästa enligt mig.
Vet inte vilket jag ska välja till 1) Tack-kort 2) Gebortijulklappförstoring 3) Tidningen (min mamma propsar och vill sätta in)
Hjälp mig!
Sonja - där var det en till som var supersnygg!
Men välja, nej usch så svårt. Snygg miljö ni har fotat i!
Fick med några busiga spexkort med grimaser. Typiskt för mannen, särskilt när han är nervös. Ungarna kallar honom för Buspappa ♥