• Svar på tråden Tantvarning6
  • Cantaton

Pappa operation blev förresten inte av igår. Två mer akuta operationer fick gå före. Hoppas den blir idag då... Jag ska dock inte till sjukhuset idag. Istället ska jag på adventsfika hos vänner och sedan sjunga på Taizémässan i min gamla kyrka.

• dfk

Cantaton, ha det så mysigt på adventsfikat!

Frulle, det är hemskt när man får en frisyr och man känner sig ful. Inte ok heller med en frisör som klipper vad han/hon tycker utan att att ha kontakt med den som ska bli klippt. Men du klär nog i det mesta! Grattis till lägenhetsförsäljningen!

lillabruden, det där lät så himla skönt med sockor och filtar som värmer. Önskar mig sånt själv. Har lätt för att frysa.

Sonja,det är klart vi vet att du har en fin man!

Kramar och mysiga adventshälsningar till alla!

• Frulle

Jo då du kan amma.

lillabruden skrev 2009-12-06 11:37:33 följande:
    tjohej! hela denna veckan har bestått av sova-kolla på bilar-sova-jobba och sedan repris. Jag trodde aldrig slutet skulle komma o sov ut ordentligt på lördagen! Nu är jag äntligen ledig men så har jag 2jobb möten á flera timmar måndag o tisdag...sen jobbar jag torsdag igen med möte där me!! Nu vill jag bara hitta en bil som är bra nog!! Folk är ju dumma....körde över 1timme igår för att titta på en Carisma, frågade killen i telefonen INNAN om han hade åkt så långt för att titta på denna bilen, han sa ja. Väl där ser vi en spricka i vindrutan tvärsöver, motorn lät konstigt o där var läckage i avgasröret. Kunde han ju sagt ju!!!! Dumma pojke!Frulle, jag har också funderat på implantat...men jag försöker hålla mig för jag har hört att man inte ska amma med silikon? Angående frissan så finns det ju alltid löshår i värsta fall! Men gör digsjälv en tjänst o gå till en bra frisör som lyssnar!!Cantant, håller tummarna för er!!Ni som bakat, låter smarrigt o mysigt! jag ska också börja nån dag...............................inte ens julpyntat! nu fryser jag för mycket...ska hämta min eluppvärmda socka! Mannen gav mig tidiga julklappar (gör vi varje år för att vi inte tycker om julafton..) jag fick en sån socka (OBH nordica) och en värmefilt och ett fotspa!!! han är go! men han kommer inte undan att jag vill ha fotmassage ibland och fortfarande trycker under mina kalla fötter under hans ben när jag kommer hem på morgonen kramizzz
  • MV85

Cantaton: Jo, det känns som det är ett tecken på att saker verkligen kan fungera mellan oss i framtiden. Förutom alla de tecken jag redan fått när det gäller hans beteende.
    Något som säger det mesta för mig, o som jag chockas över, är att jag inte är svartsjuk över huvud taget... O att vi kan vara tysta tillsammans utan att det blir obekvämt...
    Hoppas verkligen din pappa blir bättre med operationen o att de fått genomfört den idag!
    Det är jobbigt att gå o vänta på sådana saker så klart.
    Ni finns i mina böner

• Cantaton

M, svartsjukan har en tendens att till stor del försvinna när man är trygg med nån :)
    Blev ingen operation idag heller...

• MV85

Cantaton då hoppas jag den blir av imorgon!
    O visst har du en poäng i att svartsjukan försvinner när man är trygg.. Med mitt ex var jag alltid svartsjuk.
    Det är en stor skillnad på dessa två män:
    Exet gav mig ingen anledning ATT lita på honom.
    Pojkvännen ger mig ingen anledning att INTE lita på honom

• Cantaton
    MV85 skrev 2009-12-06 22:08:20 följande:
    Cantaton då hoppas jag den blir av imorgon!O visst har du en poäng i att svartsjukan försvinner när man är trygg.. Med mitt ex var jag alltid svartsjuk.Det är en stor skillnad på dessa två män:Exet gav mig ingen anledning ATT lita på honom.Pojkvännen ger mig ingen anledning att INTE lita på honom
  • TinkerBelle

Du kan lugnt amma.
    Har jag gjort...

lillabruden skrev 2009-12-06 11:37:33 följande:
    tjohej! hela denna veckan har bestått av sova-kolla på bilar-sova-jobba och sedan repris. Jag trodde aldrig slutet skulle komma o sov ut ordentligt på lördagen! Nu är jag äntligen ledig men så har jag 2jobb möten á flera timmar måndag o tisdag...sen jobbar jag torsdag igen med möte där me!! Nu vill jag bara hitta en bil som är bra nog!! Folk är ju dumma....körde över 1timme igår för att titta på en Carisma, frågade killen i telefonen INNAN om han hade åkt så långt för att titta på denna bilen, han sa ja. Väl där ser vi en spricka i vindrutan tvärsöver, motorn lät konstigt o där var läckage i avgasröret. Kunde han ju sagt ju!!!! Dumma pojke!Frulle, jag har också funderat på implantat...men jag försöker hålla mig för jag har hört att man inte ska amma med silikon? Angående frissan så finns det ju alltid löshår i värsta fall! Men gör digsjälv en tjänst o gå till en bra frisör som lyssnar!!Cantant, håller tummarna för er!!Ni som bakat, låter smarrigt o mysigt! jag ska också börja nån dag...............................inte ens julpyntat! nu fryser jag för mycket...ska hämta min eluppvärmda socka! Mannen gav mig tidiga julklappar (gör vi varje år för att vi inte tycker om julafton..) jag fick en sån socka (OBH nordica) och en värmefilt och ett fotspa!!! han är go! men han kommer inte undan att jag vill ha fotmassage ibland och fortfarande trycker under mina kalla fötter under hans ben när jag kommer hem på morgonen kramizzz
  • Frulle

Har du tjackat tuttar alltså?!
    Jag ska på konsultation i morron! Wohoo.. Lite nervig!

TinkerBelle skrev 2009-12-07 09:24:48 följande:
    Du kan lugnt amma.Har jag gjort...
  • TinkerBelle

Gjorde jag för 10 år sedan.
    Ångrar inte en sekund!
    Eftersom jag inte valde stl vattenmelon så är det kanske inte direkt uppenbart.

Vet hur du känner dig. Vänta tills doktorn ska kläma och känna det känns skumt....

Frulle skrev 2009-12-07 10:21:40 följande:
    Har du tjackat tuttar alltså?! Jag ska på konsultation i morron! Wohoo.. Lite nervig!