Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Cantaton: jag blir också ledsen över att läsa om din pappa. Håller tummar och tår för att operationen går bra! Många kramar
Jo det finns många bra. Jag känner ju en massa som jag gick frisörskolan med också. Vet inte varför jag ska envisas med att gå till Toni&Guy. 700:- kostar han. Dom är väldigt duktiga tekniskt, men dom lyssnar på kunden som ett gäng rövhålor. Gör BARA det dom själva tycker är snyggt.
Jag håller verkligen tummarna för din pappa!!!
Justja. Jag frågade min frisör vad hon tyckte var roligast. Om du var när hon fick fria händer... Då sa hon att hon inte behövde den skapande kicken då hon också är sångerska och får den kreativa biten där. Istället tyckte hon att det var roligt att komma fram till bästa för kunden just i samarbete med kunden. Att kunden för önska och att hon sedan med sin kunskap kunde komma med förslag som uppfyllde önskemålet på bästa sätt. Och så tyckte hon att resultatet var det roliga. Ett snyggt resultat och en nöjd kund.
Trist att de inte lyssnar... Kanske testa någon annan nästa gång?
Ja, min lilla pappa.. Det ska nog gå bra. Den här operationen är rutiningrepp för neurokirurger. Tar bara nån timma att utföra. Sedan är det lite fler faktorer som spelar in när det kommer till att utföra den idag eller inte. Men det vore ju skönt om den blev av idag så att han inte behöver börja fasta flera dagar och så att vi slipper vänta... Han är jättetrött idag, säger de. Men det har han ju varit senaste dagarna också.
Jo absolut. JAG tycker att frisörer ska vara så!! Jag själv lyssnar verkligen på den jag ska klippa..
Nu får håret växa ut igen så man kan få se lite normal ut!
Ja det går SÄKERT bra för din pappa!! Vore ju verkligen skönt att få den gjord så snart som möjligt så klart!
Mitt ben var mosat på grund av hårt träning, thats like it :)
I övrigt så har jag lagt ner min musikerkarriär nu och titulerar mig inte musiker eller sångare längre. Undervisar dock en stund till. Så Bobou får sjunga för mig med numer :)
Idag har lill-skrutt haft sin fjärde innebandy match någonsinn.
Dem hade tre raka förluster innna idag.
Lill-skrutt började redan igår prata om matchen och hur mycket hon ville vinna. Det första hon sa när hon vakna i morse var att hon vill så gärna vinn åtminstonde en gång. Hon spelar med tjejer som är födda -01 och serien dem spelar i är -00. Så dem möter alltid motstånd som har spelat ett år längre och är åtminstonde huvudet längre än min tös.
MEN DEM VANN!
Seger dans på plan var det. Som ett gäng föl på grönbete skutade dem runt. Dem var så glada så glada.
Trött tant kommer med kramar till alla...
Har varit en kämpig vecka med ledsen pojkvän o mycket jobb för hans del. Tiden räcker aldrig till när de veckorna kommer verkar det som o när de dessutom krockar med att han mår annat än toppen blir det lite extra tungt.
Glad att han vänder sig till mig när det är tufft så klart, men likväl kämpigt när man precis blivit ett par officiellt sett.
*kramar till alla o lämnar en godisskål efter mig*
Godkväll!
Här har bakats pepparkakor idag. Flickorna överförtjusta och maken vankade av och an och jag riktigt såg hur det kliade i fingrarna på honom. Visade sig att han aldrig gjort pepparkakor. De har några liknande i Ryssland, men det är inte samma.
Så han har missat pepparkaksbak i sin barndom! Tillslut kunde han inte hålla sig utan kastade sig in i baket och stansade figurer för glatta livet med tjejerna!
Han har jobbat extra idag och varit ut och jobbat kl 06 på morgonen. Jag var med tjejerna på Ryskan och sedan när vi kom hem så satte sig tjejerna med lite ryska arbets/pysselböcker medan jag lagade lunch. Tro't eller ej, men maken lämnade patiensen på datorn (är det spindelharpan den heter?) och UTAN att jag behövde be honom satte han sig och hjälpte tjejerna med ryskan. Han ÄR faktiskt ganska engagerad i barnen och en jättebra pappa ♥ .Även om det kan verka annorlunda när jag spyr galla över honom här hos er tanter...