Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Sonja: Gigienjetsiskijpaket
Ooh, jag kan sjunga för dig dubbel bemärkelse om du vill... men då får du allt pallra dig till någon konsert.
Hoppas pappa blir bättre snart Cantaton!
Hmm jag funderar på om jag ska våga mig in i bebistråden, har ägnat mig åt att läsa och förundras över min okunnighet haha.
Bebisverkstaden är officiellt påbörjad i Casa Heloise och Panzer... Spännande, skrämmande, skitkul och har jag sagt skrämmande?
Natt natt tanter och farbröder
Godmorgon alla sussande tanter.
Tassar tyst in, ställer in korgar m mitt nybakta matbröd, ost, skinka, gravad lax o tomater. Samt lussekatter m vit choklad, o lussebullar med mandelmassefyllning. Därtill finns jättekannor med kaffe o te. Oh glömde, nybakade pepparkakor finns oxå.
Tänder 2.a ljuset. VARSÅGOD MINA SÖTA GOA VÄNNER.
Tack för frukost, I'm Yours, alldeles lagom när jag gick upp!
Dfk: Det är sååå mysigt att stoppa näsan i bebis-päls, njut när du träffar det lilla trollet!
Jättekramar till alla tanter, nu skall jag snart ha familjegudstjänst. Maken har köpt en jätte-Ior, som skall hjälpa mig med predikan idag!
Jo, just det, vi var och såg på Sissela Kyhle igår, hennes show "Dina dagar är räknade". Se den om ni har möjlighet, den är jättebra! Både humor och djupt allvar i en salig blandning!
Ljus nummer två i min favoritljusstake!!!
tjohej!
hela denna veckan har bestått av sova-kolla på bilar-sova-jobba och sedan repris. Jag trodde aldrig slutet skulle komma o sov ut ordentligt på lördagen! Nu är jag äntligen ledig men så har jag 2jobb möten á flera timmar måndag o tisdag...sen jobbar jag torsdag igen med möte där me!! Nu vill jag bara hitta en bil som är bra nog!! Folk är ju dumma....körde över 1timme igår för att titta på en Carisma, frågade killen i telefonen INNAN om han hade åkt så långt för att titta på denna bilen, han sa ja. Väl där ser vi en spricka i vindrutan tvärsöver, motorn lät konstigt o där var läckage i avgasröret. Kunde han ju sagt ju!!!! Dumma pojke!
Frulle, jag har också funderat på implantat...men jag försöker hålla mig för jag har hört att man inte ska amma med silikon? Angående frissan så finns det ju alltid löshår i värsta fall! Men gör digsjälv en tjänst o gå till en bra frisör som lyssnar!!
Cantant, håller tummarna för er!!
Ni som bakat, låter smarrigt o mysigt! jag ska också börja nån dag...............................inte ens julpyntat!
nu fryser jag för mycket...ska hämta min eluppvärmda socka! Mannen gav mig tidiga julklappar (gör vi varje år för att vi inte tycker om julafton..) jag fick en sån socka (OBH nordica) och en värmefilt och ett fotspa!!! han är go! men han kommer inte undan att jag vill ha fotmassage ibland och fortfarande trycker under mina kalla fötter under hans ben när jag kommer hem på morgonen
kramizzz
Fjosok, får jag fråga varför du lagt ner musikerkarriären?
MV85, jag tycker att det låter som ett väldigt gott tecken för er framtid att han vänder sig till dig. Även om det såklart kan vara kämpigt alldeles i början (och alltid).
Sonja, det låter fint med pepparkaksbak och pappaläxhjälp!
I'm yours, vilket gottebord!
Lillabruden, jag har ju inte heller börjat med juliheterna än. "Bara" storstädat i en vecka... Eller nej förresten. Inte sant. Jag har faktiskt gjort julplanteringar och sambon har gjort iordning adventsljusstaken med fyra ljus. Men det är allt.