Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Hej alla gummor!
Cantaton, jag förstår att du känner dig sänkt!
Soldemor, jag är väldigt avis på ditt bustroll därhemma. Vill också ha! Min mamma har iallfall fått hem sin skogis. Den är så söt och näpen. Lite småblyg men full fart på honom ändå.
Jag har inte hunnit dit och bekantat mig med den lilla missen än, då vi varit så sjuka i familjen. Men jag längtar!
Hon ska ställa i Örebro i januari. Då blir det hennes morrhoppa och så blir den senaste tillskottet.
Här hemma håller jag på reder ut världens tovor som mammakatt har. Har slarvat lite med borstningen och det får man sota för. Vet inte hur jag ska få bort dom. Får nog klippa....
Ikväll blir det gottis och IDOL!
Maken har stekt pannkakor så det bara visslar om det. De sålde ägg med kort datum, såna där stora kartonger för bara 10:-. Perfekt! Jag får baka några kakor också.
Kramar till alla!
Mysig kväll låter det som. Vi gör kyckling och rotfruktsgratäng. Två vänner kommer över på middag, så vi blir fyra. Mysigt.
Jag tycker du ska vara stolt över maken!
Han förtjänar en redig vodka ikäll det hör jag det.
Tittar in snabbt bara. Har idag sålt lägenheten och skrivit kontrakt!
Puss
Mulle; grattis, vad kul!! Fick ni så mycket så att ni är nöjda?
Fredagskramar till alla! ♥
Tack.. Njae det kan jag väl inte påstå direkt.. Men det var många faktorer som gjorde att vi valde att sälja nu.. Men visst! Vi har ju nu tjänat drygt 500.000 på att inte göra ett skvatt så visst är vi glada ändå!
Förstår er, vi satt i samma sits förra sommaren när vi sålde vår lägenhet. Vi valde också att sälja vid just en specifik tidpunkt pga många faktorer men vi tjänade 400 000 på att inte heller göra ett skvatt så man måste ju vara nöjd ändå
Ja visst är det så!! Denna chans får man inte många ggr i livet tyvärr.
Så nu ska vi betala av en massa jobbiga lån vi har. På det tjänar man ju många tusen varje månad. Självklart vill man shoppa loss, men lite vettig måste man väl vara nu!! Man är ju "vuxen"!
Vi bland annat gifte oss och fixade i ordning trädgården, där kom pengarna mycket väl till pass Så skönt att man har möjligheten så man ska slippa behöva ta lån för sånt.
Jaaa skönt att slippa lån!!!!
Men jag ska faktiskt KANSKE köpa mig ett par tuttar..