Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Köpa tuttar har jag oxå funderat en hel del på... Sen konstaterade jag att jag bara har vriden självbild och ABSOLUT inte behöver större bröst under några som helst omständigheter.
Var o köpte bh på Triumph idag.. 85F behövde mina "små" boobisar för att få plats... 85E var det sist gång, så uppenbarligen har de växt sen dess... hmpf!
Aja.. kommer köpa tuttar om jag går ner massor i vikt o inte får några bröst kvar. Vill ha en c-kupa då i alla fall eftersom jag alltid haft en del på framsidan..
I övrigt kan skvallras att jag haft en typisk "jag" dag vad gäller shopping idag... Jag kom hem med ett nytt set underkläder och två par nya skor att sälla sig till de andra ca15 paren jag redan hade...
Värst vad många som tänkt på bröstop... Det skulle inte falla mig in - åtminstone inte av estetiska skäl. I så fall av medicinska. För att slippa ryggont när jag diskar och lagar mat och stryker och sånt.. Jag skulle visst aldrig kunna bli hemmafru - bäst att ha dem kvar som det är
Men jag klandrar ingen som gör det så länge personen som gör det faktiskt mår bättre av det.
GUD vad ni är storbystade! Eller rättare sagt; då har JAG vääääldigt liten byst Jag har A
Om ens det. Och jag är inte jättesmal längre (har lagt på mig sen bröllopet minsann) och är 167 lång.
Men jag kanske lever i en fantasivärld som tror att det är helt okej med A-kupa och att det inte spelar så stor roll
När jag var gravid och ammade hade jag B och det kändes fantastiskt, men ovant för mig. Kändes som att jag hade jättestooor byst, men det var förmodligen mer normal storlek då
Äsch, vaddå fantasivärld. Mår man bra och är nöjd så är väl allt frid o fröjd
Du lever inte i en fantasivärld, det är snyggt med små bröst också.
För mig hörde önskan om att ändra på kroppen till tonåren. Som tant är jag nöjd.
JO, men tänk om det är så att JAG har en snedvriden bild av mig själv som tror att jag är "normal" och alla andra egentligen tänker "Gud så opropotionerlig hon är upptill" . Inte för att man ska bry sig om vad andra tänker osv. osv. osv. Men det är ju samma om man går och tror att man är småmullig och egentligen är man smal som en pinne, men ändå mår fysiskt bra och så, men gärna skulle vilja gå ner i vikt lite grann. Ja då får man ju höra att man har snedvriden självbild och att man ska lyssna på andra. Alltså kanske inte samma sak, men ändå på något vis. Nu spelar det mig ingen större roll vad andra tycker, men tanken är onekligen intressant.
Självklart är väl huvudsaken att man är nöjd själv och så!
Jag är helt nöjd med mina bröst. Eller har jag missat något nu....?
Tack Aleta!
Kjell Präst skrev 2009-12-07 16:20:47 följande: