Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jadu gumman, det förstår jag verkligen! Snacka om energislukare!
Men fantastiskt vad de kan göra i vården idga! Det tänker jag ofta.
Hade det här hänt din pappa för sådär hundra år sedan, eller I´m yors Lasses hjärta elelr Bruttans graviditet eller Sonjas flickas start i livet...Eller "bara" Tinkers sons halsfluss före penicillinet...Det är otroligt att man kan operera i hjärnan!!!!
Utbildning verkar vara lösningen-
Jag förväntar mig att du ser till att alla friskolor (av alla slag) försvinner när du sitter i riksdagen Panzer.
Jag håller tummarna för din pappa Cantaton. Det måste vara hemskt jobbigt för dig.
Blomman, vad duktiga ni har varit.
Ja, verkligen. Det räcker att backa 20 år för att förstå att forskningen går fort framåt.
När det kommer till friskolor så är tyvärr Pandoras ask öppnad, det man kan göra är kräva ett sådant gytter av regler att det blir lögn att driva en skola på ett oseriöst sätt.
Naturligtvis skulle jag aktivt och högljutt kräva ett stopp för religiösa friskolor, indoktrinera folk ska inte staten hjälpa till med. Religion är en A: Privatsak och B: Något man gör på fritiden skolan ska vara en frizon från religiöst trams och vanföreställningar. Religion är ett ämne precis som allt annat och inget man lär ut för praktiskt användande.
Cantaton: Så skönt att operationen blev av och att utsikterna verkar goda för din pappa. Massor med kramar till dig!
Blomman; vilket jädra ryck ni haft! Bra jobbat.
Och jag har saknat dig, min vän ♥
Välkommen tillbaka passion!
Daa, ja tänk att det är så att man önskar sig tvärtom så ofta. Som det här med hår... Lockigt eller rakt.... eller storlek...Lång eller kort... liten eller stor..
Sonja, skakar din hand tillbaka!
Cantaton, Jätteskönt att operationen blev av och att det finns hopp om hans rehabilitering!
Jag är så fruktansvärt morgontrött idag! Hoppas att det släpper.
Yngsta dottern hade också världens sämsta humör när hon vaknade. Som en liten dracula. Huva! Men på väg till skolan säger hon att "Du är så tjurig mamma, så jag vet inte om jag har lust att säga förlåt för att jag bråkade. Om du slutar att tjura så gör jag det!" Då började jag faktiskt att skratta för att jag orkade inte vara arg på henne. Så vart det ju kram och förlåt!
*Bakar trillingnötter*
Va skönt Cant att op blev av till slut!! Och va skönt att allt ser bra ut so far!!
Vinkar till Passion. Satt och funderade här om dagen på vart du höll hus!
Cantaton: skönt att det blev operation och att det ser bra ut. Förstår att det varit en tung vecka. *kramar om*
dfk: hon verkar klipsk, din dotter. Hur gammal är det hon är?