• Svar på tråden Tantvarning6
  • Sonja68
    Fjosok skrev 2009-12-05 22:05:48 följande:
    Sonja: Gigienjetsiskijpaket
    Nu hänger jag inte med...

Cantaton: HOppas verkligen det ordnar sig med din pappa och operationen!!
  • Sonja68

När jag kollar på Frulle och Lilla brudens fantastiska bilder så förstår jag inte varför en operation är nödvändig, ni har ju betydligt större boobisar än jag ! (Eller hade ni stoppat in fyllning i Bh:n?) Själv glömde jag ju stoppa in silikonkuddarna i BH:n på bröllopsdagen
    Men det är klart, jag borde väl förstås också vakna upp och förstå att jag måste fixa mina, men jag har 1) inte råd 2) Är rädd 3) Vore lite cool att vara den enda som inte har silikon eller tatueringar på ålderdomshemmet

Nä, men alla gör väl som de vill. Jag kanske ändrar mig om trycket utifrån blir för stort, eller att jag upplever det som ett problem (förutom att jag aldrig kan ha urringat).

• Sonja68

Ikväll är det dansuppvisnins på Kulturskolan. T:s grupp skulle också ha en grej där. Sedan blir det fika, nåt som Fikadrottningen Fia inte kan missa

Jag har fått bilderna som min väninna tog vid vårt bröllop. Det är helt vanliga amatörbilder, men jag ska försöka rensa ur mitt galleri och sätta in några av dessa istället.

Inga blev så där jätte, jättebra att man känner direkt WOW det där ska vi ha till tackkort eller sätta i tidningen. Så...jag vet inte hur jag ska göra. *kliar mig i håret*

Går och käkar lunch så länge!

på er allihop!

• TinkerBelle

Men om du gör det så ska det vara för din egen skulle - inte trycket utifrån!

Sonja68 skrev 2009-12-07 11:21:50 följande:
    När jag kollar på Frulle och Lilla brudens fantastiska bilder så förstår jag inte varför en operation är nödvändig, ni har ju betydligt större boobisar än jag ! (Eller hade ni stoppat in fyllning i Bh:n?) Själv glömde jag ju stoppa in silikonkuddarna i BH:n på bröllopsdagen Men det är klart, jag borde väl förstås också vakna upp och förstå att jag måste fixa mina, men jag har 1) inte råd 2) Är rädd 3) Vore lite cool att vara den enda som inte har silikon eller tatueringar på ålderdomshemmet Nä, men alla gör väl som de vill. Jag kanske ändrar mig om trycket utifrån blir för stort, eller att jag upplever det som ett problem (förutom att jag aldrig kan ha urringat).
  • Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-12-07 12:06:39 följande:
    Men om du gör det så ska det vara för din egen skulle - inte trycket utifrån!
    Men det är det jag menar; trycket utifrån (tex. media, mode, osv) att man ska ha en viss storlek på brösten osv. kanske gör att jag börjar känna att jag vill göra det. Att jag börjar må dåligt och känna mig vanskapt på nåt vis. Så då är det ju för "min" skull, men normen för vad som anses snyggt eller normalt skapas ju oftast av faktorer utifrån och så påverkas vi själva och våra normer av det. Om du förstår hur jag menar.
    Men jag har faktiskt aldrig fått en elak kommentar förutom i 12-13 års åldern ("plankan") ang storleken på bysten. Tvärtom!
  • TinkerBelle

Efter att jag hade ammat så började tanken på att "köpa" mig ett par att växa fram.
    För mig handlade det om att få balns i kroppen och åtminstonde ha en b-kupa.
    För det är inge kul när man är supersmal!
    Jag har aldrig varit så nöjd med min kropp som dagen efter min första förlossning med "degmage" och allt.

Sonja68 skrev 2009-12-07 12:22:04 följande:
    Men det är det jag menar; trycket utifrån (tex. media, mode, osv) att man ska ha en viss storlek på brösten osv. kanske gör att jag börjar känna att jag vill göra det. Att jag börjar må dåligt och känna mig vanskapt på nåt vis. Så då är det ju för "min" skull, men normen för vad som anses snyggt eller normalt skapas ju oftast av faktorer utifrån och så påverkas vi själva och våra normer av det. Om du förstår hur jag menar.Men jag har faktiskt aldrig fått en elak kommentar förutom i 12-13 års åldern ("plankan") ang storleken på bysten. Tvärtom!
  • Frulle

Jag gör det absolut inte för någon annans skull än min egen. Det är väl därför jag har väntat så pass länge som jag har gjort..

Jag har idag en LIIIITEN B-kupa kanske... Och till mina 177 cm så ser det inte så bra ut.

• Panzerfaust

#at=40

Hehe det här var ju lite fyndigt.