Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
När jag kollar på Frulle och Lilla brudens fantastiska bilder så förstår jag inte varför en operation är nödvändig, ni har ju betydligt större boobisar än jag ! (Eller hade ni stoppat in fyllning i Bh:n?) Själv glömde jag ju stoppa in silikonkuddarna i BH:n på bröllopsdagen
Men det är klart, jag borde väl förstås också vakna upp och förstå att jag måste fixa mina, men jag har 1) inte råd 2) Är rädd 3) Vore lite cool att vara den enda som inte har silikon eller tatueringar på ålderdomshemmet
Nä, men alla gör väl som de vill. Jag kanske ändrar mig om trycket utifrån blir för stort, eller att jag upplever det som ett problem (förutom att jag aldrig kan ha urringat).
Ikväll är det dansuppvisnins på Kulturskolan. T:s grupp skulle också ha en grej där. Sedan blir det fika, nåt som Fikadrottningen Fia inte kan missa
Jag har fått bilderna som min väninna tog vid vårt bröllop. Det är helt vanliga amatörbilder, men jag ska försöka rensa ur mitt galleri och sätta in några av dessa istället.
Inga blev så där jätte, jättebra att man känner direkt WOW det där ska vi ha till tackkort eller sätta i tidningen. Så...jag vet inte hur jag ska göra. *kliar mig i håret*
Går och käkar lunch så länge!
på er allihop!
Men om du gör det så ska det vara för din egen skulle - inte trycket utifrån!
Efter att jag hade ammat så började tanken på att "köpa" mig ett par att växa fram.
För mig handlade det om att få balns i kroppen och åtminstonde ha en b-kupa.
För det är inge kul när man är supersmal!
Jag har aldrig varit så nöjd med min kropp som dagen efter min första förlossning med "degmage" och allt.
Jag gör det absolut inte för någon annans skull än min egen. Det är väl därför jag har väntat så pass länge som jag har gjort..
Jag har idag en LIIIITEN B-kupa kanske... Och till mina 177 cm så ser det inte så bra ut.
Helt sjukt.
#at=40
Hehe det här var ju lite fyndigt.