• Svar på tråden Tantvarning6
  • Villemoa

Ja men liiite måste man ju shoppa till sig själv

Du har väl funderat på bröstförstoring ett bra tag nu eller hur?

Frulle skrev 2009-12-04 20:48:35 följande:
    Jaaa skönt att slippa lån!!!!Men jag ska faktiskt KANSKE köpa mig ett par tuttar..
  • Frulle

Joo det har jag faktiskt..

Villemoa skrev 2009-12-04 20:51:40 följande:
    Ja men liiite måste man ju shoppa till sig själv Du har väl funderat på bröstförstoring ett bra tag nu eller hur?
  • Heloise

Hej i stugan!
    Svischar förbi och säjer hej, och hoppas att ni mår bra/bättre.

Grattis Mulle!
    Idag kom panzers band hero, gissa vad vi ska göra idag
    Igår hade vi en liten improviserad middag för 6 kompisar, jag måste säga att en välfylld frys är bra att ha när gästlistan växer haha.

Nu kommer snart 2 kompisar förbi och inviger band hero, miss awsome sångerska aka jag ska inta scenen

Ha en härlig helg

• Cantaton

Grattis.

Frulle skrev 2009-12-04 19:15:56 följande:
    Tittar in snabbt bara. Har idag sålt lägenheten och skrivit kontrakt! Puss
  • Villemoa

Då är det bara att slå till! Eller bara och bara förresten, det är mycket att ta ställning till förstås. Men du ska göra det som känns rätt för dig!

Frulle skrev 2009-12-04 21:05:24 följande:
    Joo det har jag faktiskt..
  • Bobou

Hej mina damer!

Tar en liten paus från allt sjungande... Sonja (som frågade), det är dels kören som tar mycket tid, hade julkonsert igår och en stor show i vår, men sedan har jag dessutom två grupper, en kvartett och en kvintett, och båda har bokningar som vi måste repa inför... (även om vi inte får betalt (än ).) Du Sonja, visst mår man bra av sång? Jag blir glad varje gång du skriver om din kör. Hoppas att du fortsätter med den!

På torsdag ska jag förresten sjunga på morfars begravning också tillsammans med min syster. Jag har skrivit en stämma som jag är riktigt nöjd med. Det kommer jag att behöva öva ordentligt, för det _måste_ sitta i ryggmärgen om det ska funka då... Men om det inte gör det, så är det okej ändå. Det känns bra bara att försöka.

Cantaton, vad ledsen jag blir att läsa om din pappa. Så hemskt jobbigt det måste vara! Trots att jag är ledsen för att morfar gick bort, så är jag ändå lättad över att jag slapp gå igenom det där. Många kramar till dig!

• Frulle

Ohhh.. Jag klippte mig igår. Så FRUKTANSVÄRT ful blev jag!!
    VARFÖR ska jag envisas med att gå till dom svindyra trendfrisörerna?? Dom skiter ju i att klippningen ska passa ens vardag utan det ska BARA vara mode! Usch. Never again.

Har ju sparat och sparat för att få ut håret. Nu har han klippt en 70-talspotta!!

• Cantaton

Jag klippte mig i torsdags. Jag brukar bara gå till de frisörer som är klara på en halvtimma o tar 300 för det, men nu gick jag till en annan frisör (hon som företagscoachat mig). Hon höll på i en timma för 540 eller nåt sånt. Men det hon gjorde var just att klippa en frisyr som skulle vara lätt att göra hemma, så det demonstrerade hon med att föna åt alla håll o kanter innan hon borstade ut det. Hon sa: "Så här fönar ni hemma, alltså är det bäst att göra en frisyr som passar det". Så om du orkar åka in till stan för att klippa dig vill jag rekommendera henne. Jag är supernöjd! Jag sa också att jag höll på att spara, men att mitt hår blir rätt trist när det blir långt, så hon sparade grundlängden bak och bara klippte upp det övre håret och klippte till en frisyr som passar scenen framtill.

Hon klippte dessutom för att "ta fram" mina lockar. Det roliga är att hon sedan rakfönade håret och den rakföningen (konstigt nog!) fortfarande håller i sig. Så det är fortfarande spännande att se hur lockarna kommer fram. Ska duscha idag, så då lär de ju komma fram.

Idag kommer pappa troligtvis att opereras igen. Trycket i hjärnan är bra men han tillgodogör sig inte all hjärnvätska, så den måste dräneras ut. Så nu ska de operera in ett dränage (shunt tror jag att det hette) som han får ha resten av livet. Det skulle leda ner vätskan till buken eller nåt.

Frulle skrev 2009-12-05 10:24:36 följande:
    Ohhh.. Jag klippte mig igår. Så FRUKTANSVÄRT ful blev jag!! VARFÖR ska jag envisas med att gå till dom svindyra trendfrisörerna?? Dom skiter ju i att klippningen ska passa ens vardag utan det ska BARA vara mode! Usch. Never again.Har ju sparat och sparat för att få ut håret. Nu har han klippt en 70-talspotta!!
  • Villemoa
    Frulle skrev 2009-12-05 10:24:36 följande:
    Ohhh.. Jag klippte mig igår. Så FRUKTANSVÄRT ful blev jag!! VARFÖR ska jag envisas med att gå till dom svindyra trendfrisörerna?? Dom skiter ju i att klippningen ska passa ens vardag utan det ska BARA vara mode! Usch. Never again.Har ju sparat och sparat för att få ut håret. Nu har han klippt en 70-talspotta!!