Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jag har varit på Julshow, med Sanna, Shirley, Sonja och lille Måns. Jättebra, dregglade över damernas snygga skor mmmm.
Sen bjöd svärmor( som även bjöd på konserten) mig, Panzer( som inte ville gå på konsert) och svägerskorna på restaurangen i konserthuset här i stan. Jag åt anka med körsbärssås mmm och nå pannacotta/cheesecakeigt till efterätt.
Nu vill jag bara rocka loss till Cara mia haha, hmm undrar om Panzer kan dansa så där trevligt som lille Måns
Vink, vink Fjosok. Nu har jag lagt upp bilder till dig i min "starka bilder" mapp.
Godkväll tanterna!
Hoppas ni har en fin kväll! Toppen att din pappa är bättre, Cantis!
Själv har jag veckans enda lediga kväll (utan sång); wohoo! Har firat med att jobba till halv nio (jag tycker ju om mitt jobb och måste gå så tidigt alla andra dagar... ), och nu bakar jag saffranslängder med syrran.
Jag vill ha kalkon på annandagen
nu är jag tillbaka i trista..gråa...kalla...sverige... *gör en min* inte för att Tyskland var mycket soligare o varmare, men allt som är variation är bra!
Vi hade superkul jag o tjejerna..men jag får sån ångest när jag kommer hem efter resor....jag trivs verkligen inte i sverige...har liksom aldrig känt att jag hör hemma här! men vi festade loss och shoppade iallafall. Julmarknaden i Lübeck var mindre än jag mindes men o andra sidan...vi gick till butikerna istället o shoppade
hur har ni det här då? är alla friska från svinen än??
Blomman; Skönt att du är på bebeb "benen", En kompis låter oxå sådär då hon pratar numera. Kul att din syrra kommer.
Lillabruden; Ingen baconsjuka här ännu, men massor av äckelväder-trötthet. Dvs, jag sover mycket mer än nöden kräver, ryggen ömmar och varma bad i eget badkar står högt på priolistan. Vad shoppade du för något?
Kramar och ta det lugnt med julstöket mina vänner.
Välkommen tillbaka Lilla Bruden!
Och Bobou; är det med kören du är så upptagen om kvällarna?
Fjosok! Vink-vink, kul att du tittar in Trodde du hade glömt oss. Hur mår du
Fullt upp för en musiklärare så här innan lucia, jul och skolavslutning?
Kalkon i stället för skinka låter bra. Men vi brukar äta kalkon på nyår. Min vännina gör underbar kalkon i ugnen med ris och katrinplommon som fyllning. Mums!
Undrar om det finns skinka att få tag på som man garanterat vet kommer från en gård där de stackars djuren INTE blivit illa behandlade?
Ikväll är det nervöst. Min sexåring ska uppträda med sin dansgrupp från Kulturskolan på Folkets Hus, första gången på stor scen. Hon ska vara vit fjäril ♥
www.scenkonstbolaget.se/Sida.asp&KategoriID=1
Här finns att läsa om föreställningen som de ska ha i samarbete med en spansk dansgrupp samt danssällskapen Norrdans.
(om någon är intresserad alltså, annnars; hoppa över!)
Vi fick glögg och pepparkakor och ischoklad på jobbet till morronkaffet. Det var väl sympatiskt?!