• Svar på tråden Tantvarning6
  • lillabruden

jag shoppade kläder o några flaskor starkt att ge bort i julklapp! Men jag skulle shoppat mer kläder känner jag...modet är snyggare där tycker jag!
    Skönt att du inte fått svinet! men sov så mycket du behöver, det är meningen!!
    Im yours skrev 2009-12-02 05:52:36 följande:

Blomman; Skönt att du är på bebeb "benen", En kompis låter oxå sådär då hon pratar numera. Kul att din syrra kommer.Lillabruden; Ingen baconsjuka här ännu, men massor av äckelväder-trötthet. Dvs, jag sover mycket mer än nöden kräver, ryggen ömmar och varma bad i eget badkar står högt på priolistan. Vad shoppade du för något?Kramar och ta det lugnt med julstöket mina vänner.
  • lillabruden

hon blir nog den bästa vita fjärilen

Sonja68 skrev 2009-12-02 09:29:10 följande:
    Ikväll är det nervöst. Min sexåring ska uppträda med sin dansgrupp från Kulturskolan på Folkets Hus, första gången på stor scen. Hon ska vara vit fjäril ♥www.scenkonstbolaget.se/Sida.aspHär finns att läsa om föreställningen som de ska ha i samarbete med en spansk dansgrupp samt danssällskapen Norrdans.(om någon är intresserad alltså, annnars; hoppa över!)
  • Frulle
    Ja du får leta lite.. hoho..

Kjell Präst skrev 2009-12-02 08:12:16 följande:
    Det är en tanke! Vi har visserligen ingen sprit hemma, men kanske hon har gömt något i sin garderob?
  • Frulle

Nu har vi fått första budet på vår lgh!!!
    Passion, nu vet du exakt hur jag känner i magen!!

• Soldemor
    lillabruden skrev 2009-12-02 09:38:40 följande:
    Men jag skulle shoppat mer kläder känner jag...modet är snyggare där tycker jag!
    Det finns en del tyska postorderfirmor jag kan rekommendera...
  • Cantaton

Vad mysigt Sedan hade jag nog föredragit det till eftermiddagen.

Sonja68 skrev 2009-12-02 09:31:48 följande:
    Vi fick glögg och pepparkakor och ischoklad på jobbet till morronkaffet. Det var väl sympatiskt?!
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-12-02 10:24:50 följande:
    Nu har vi fått första budet på vår lgh!!!Passion, nu vet du exakt hur jag känner i magen!!
    Iiiiiiiih! Vad spännande
    Får du också pling i telefonen när de budar
  • Soldemor
    Sonja68 skrev 2009-12-02 11:55:46 följande:
    Iiiiiiiih! Vad spännande Får du också pling i telefonen när de budar
    Som budgivare är det där plinget lite läskigt. Då vet man att någon annan (troligtvis) lagt högre bud än man själv...
  • Sonja68

Måste gå och käka, sedan jobba som f*n för att sedan gå på utvecklingssamtal på sexårs ang T.

Vi ses !

• Frulle

Ja!!! Men nu plingar det inte!!
    haha.

Äh jag får väl ha lite is i magen.. Det kommer ju inte bud med 5 minuters mellanrum heller.

Sonja68 skrev 2009-12-02 11:55:46 följande:
    Iiiiiiiih! Vad spännande Får du också pling i telefonen när de budar