Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Dags att plocka fram handväskan och prata med plånboken?
Har ni betalat allt redan?
Om inte tycker jag ni kan meddela dem att för varje dag dem är försenade så drar ni era extra boende kostnader från slutbetalningen.
Solde; usch vad jobbigt! Förstår mycket väl att du känner dig förvirrad. Mysigt dock att lilla Sienna snart kommer
Men Frulle, va fasen håller de på med?!?! Håller med Tinker i det hon säger. Förstår att du inte står ut! Många styrkekramar!!
Vad roligt för sonen och klart du är en stolt mamma passion!
Han har ju talang vetja, sånt ska uppmuntras!
Sonja, är ni helt friska nu efter svininfluensan?
Frulle, vad jobbigt och dyrt det låter!
MV85, vad tufft med dina ångestattacker. Vet du vad som triggar igång dom? Har du lidit av det många år?
Jag har kanske aldrig haft så svåra attacker men någon form av panikattack tror jag att jag har drabbats av några gånger.
Det var när jag var sjukskriven för många år sen som det helt plötsligt började slå till, speciellt i köpcentrum eller där det är folkträngsel.
Jag fick ont i bröstet,svårt att andas, yr, svimfärdig, darrig, illamående, svettningar mm.
Det har släppt relativt fort. Kanske hållt i sig 10 minuter eller så. Har inte fått det bekräftat någon gång men själv tror jag att det är ångestattack fast lite lindrigare.
Jag får det mer och mer sällan men det kan fortfarande komma.
Hej hej!
MV85: Jobbigt du har det med ångesten och med biverkningarna. HÅll ut, vännen! Men så härligt att din älskade kom till dig när du som bäst behövde det och hoppas att ni kan träffas åtminstone en gång i veckan fram över
Solde: Skönt att mannen ryckt upp sig, men visst är det svårt att veta var man har dem... Liiiite irriterande är det också att de liksom tar för givet att man ska följa efter och inrätta sig efter DERAS sinnesstämning hela tiden. Efter att ha surat och varit otrevliga i flera dagar så VIPS när de är uppåt och surat klart då ska man glömma allt, stryka ett streck över det och liksom bara "poff" vara jätteglad och lycklig tillsammans med dem. Ehhhh...?!
Snart kommer "sissen" och då smälter han nog, ska du se.
Jo, vi är friska. Lite hosta hos lillan och snor, men ingen feber mera. T fick gå på sexårs första dagen idag och där hade de saknat henne. K blir hemma till onsdag och då ska maken ta hem henne tidigare denna vecka, så det inte blir så långa dagar till att börja med.
Idag var jag hemma med henne till lunch, sen böt maken av mig, så jag fick fara och jobba. Och där hade de saknat mig... Snacka om mycket papper! Men min närmsta chef hade försökt hålla undan, tur som var. Så det var inte så hemskt ändå.
Maken åkte iväg på träning nu, få se hur det går.
Min bil gick inte igenom besiktningen så nu måste jag kolla runt vad det kostar att fixa den osv. Blä, vad less jag är. Bilen är väl värd 5000 kr. Frågan är hur mycket man ska lägga ner på den. Men jag har inte råd att köpa en annan. Inte nu.
Tyvärr måste jag fixa vissa grejer på en verkstad. Och DÅ brukar det bli dyrt.
Kram, kram!
Frulle: Gaaaaaaah!!!!!!! Typiskt hantverkare... Och ni som behöver få komma iordning och leva "normalt" NU!!!
Kramar i massor från mig.
Nu skrev jag igen värsta grejen som bara försvann och så blir jag utslängd, tappar internetkontakten och när jag ska logga in igen kommer bara sidan upp som om jag inte var medlem...
Vad less jag blir!
möööök- Ja nu har vi fått boka fortsatt boende på hotell hela veckan, så det är 5000 som vi får kasta i sjön!!
Kan man kräva att dom står för en del av kostnaden?
Nej vi har inte betalat dom nåt ännu.
Om ni har ett avtalat datum så är det avtalsbrott så ja ni borde kunna kräva för de omkostnader som dem åsamkar er genom att bli försenade.
Å blir så arg på sånt där! Känner hur hornen växer i pannan på mig.
Alltså vi har ju inte skrivit ett fast datum så, utan vi har sagt när vi måste in i lgh, men vi har ju nu fått flytta på datumet 3 ggr för att dom inser att det är MYCKET mer jobb än deras första beräkningar visat.
Heloise: Tack för värmande kramar, de behövs dessa dagarna...
dfk: Mina ångestattacker triggas främst av ljud som påminner om gamla trauman jag inte tagit itu med, men även av t.ex folksamlingar eller att jag blir trängd. De kan även gå igång av en lukt eller något jag ser.
Sen har jag ÄVEN den typen av panikångest som uppstår när man lider av generella depressionssyndrom... 1+1=4 typ...
Sonja68: Jag kämpar på... bara tre dagar kvar på denna nivån innan det ska upp ytterligare... Hoppas de blir lugnare än de föregående varit.
Var i alla fall gudomligt skönt att krypa in i en kärleksfull famn och få en massa ömhet och närhet. Känns även väldigt bra att det sakta går framåt i relationen med beslut som visar på engagemang