• Svar på tråden Tantvarning6
  • Cantaton

Några tillägg efter mitt spontana inlägg...

Sonja, tack för din fina slutkommentar till mig Och korrekt, ingen honung när jag sjöng barnoperan fick jag ett grönt te med hallonsmak, det var riktigt gott!

lillabruden, ja, vi hoppas verkligen att allting ordnar sig till det bästa för oss alla (och alla andra). Ska kika in länken!

• lillabruden

haha jo men sånt får man ju räkna med den är så välgjord dock! den är bara 74kvm men känns som 80, och allt är fint gjort och underhållet! Toan är proffsigt gjort, köket med, tapeterna också och även golven är riktigt bra lagda! Vi får se om vi 'vinner' den om vi ska börja göra om tapeterna...pojkrummet får vi ju göra om då det blir vårt sovrum Resten kan vänta om vi vill..

Trist att höra om din pappa...men släpp aldrig hoppet gumman! Han är stark och sånt här måste få ta sin tid...tyvärr. När han sluddrar och glömmer prata färdigt, försök påminna honom så kanske han kan träna bort det... Jag har fortfarande en ängel hos er

Cantaton skrev 2009-11-10 11:16:00 följande:
    Fräsch lägenhet! Hade själv bytt ut typ alla tapeter, men jag gillade lägenheten!
  • Cantaton

Ja, det såg väldigt snyggt ut allting. Det gör mycket när kök och badrum är bra gjorda. Jag håller med om att det inte är något som måste ändras akut i den lägenheten. Det var inget fel på tapeterna i sig, bara inte min smak

Jodå, vi försöker locka ur honom det han vill säga och harvar man ett tag förstår man ibland till slut vad han egentligen vill säga. Ibland är det bara nonsens. Tack för ängeln

lillabruden skrev 2009-11-10 11:22:17 följande:
    haha jo men sånt får man ju räkna med den är så välgjord dock! den är bara 74kvm men känns som 80, och allt är fint gjort och underhållet! Toan är proffsigt gjort, köket med, tapeterna också och även golven är riktigt bra lagda! Vi får se om vi 'vinner' den om vi ska börja göra om tapeterna...pojkrummet får vi ju göra om då det blir vårt sovrum Resten kan vänta om vi vill..Trist att höra om din pappa...men släpp aldrig hoppet gumman! Han är stark och sånt här måste få ta sin tid...tyvärr. När han sluddrar och glömmer prata färdigt, försök påminna honom så kanske han kan träna bort det... Jag har fortfarande en ängel hos er
  • passionsblomman

Åh vad läskigt och jobbigt med bakslag och oro för din pappa Cantaton!

Men härligt med bra recensioner!

Lillabrud, vilken fin lägenhet! Den ser jättefräsch ut! Vad lyxigt med balkong!

Jag har fått ett problem på halsen: de som tog min hankatt hörde av sig idgag, efter att förut ha försäkrat att allt var sååå himla bra sååå. Nu "kan de plötsligt inte ha kvar honom för han trivs inte och går till attack mor de andra katterna"
    För kattens skull vill jag ju hämta honom, men inför dem känner jag"? jaha? Och vad hade ni tänkt göra åt det då, ni som var så säkra på att ni kunde ha tre katter i den lägenheten?"

Måste ringa min sambo, han kommer inte att bli glad alls...

Sonen har iallafall lägre temp idag. Han "är hur pigg som helst mamma". Mmm, men sjuk är du ändå lilla skorpan.

• Soldemor

Så tråkigt, Blommis, eller kanske vad bra ändå. Antagligen var det inget bra hem för den lille killen.

Pratat med Sienas uppfödare idag, hon äter och har börjat busa lite med syskonen, gott tecken! Uppfödaren avvaktar med veterinärbesöket t 17/11.

Nu till något som är såå roligt mitt i en mörk tid: Jag planerar första advent! Vi är snart där! Tjohoo!
    (ber många gånger om ursäkt om jag stressar någon...men det är gott med något så jätteroligt mitt allt som är jobbigt nu)

• Kjell Präst
    Soldemor skrev 2009-11-10 12:33:29 följande:
    Nu till något som är såå roligt mitt i en mörk tid: Jag planerar första advent! Vi är snart där! Tjohoo!(
    Jag har också börjat planera jobbet under advent/lucia/jul på allvar. Det är toppen!
  • Soldemor

Kjell Präst skrev 2009-11-10 12:37:31 följande:

Jag har också börjat planera jobbet under advent/lucia/jul på allvar. Det är toppen!
    Visst är det roligt! Skönt när man kan se ett slut på det gröna eländet. Har iofs inget emot trefaldighetstiden så, men av olika anledningar har jag haft varje söndag sedan jag började på nya jobbet, bortsett från 4 oktober och de två kommande söndagarna. Så det känns så kreativt och roligt. Mm, kanske tittar lite på Lucia efter lunch...