• Svar på tråden Tantvarning6
  • lillabruden

sitter här och plågas som aldrig förr......jag vill ha l ö s g o d i s!!!!!!!! NU! men eftersom jag inte får köra min o skulle aldrig köra med en lykta nattetid ändå, så kan inte jag gå o handla där det är öppet
    gooodiiiis!!!

• MV85

En liten uppdatering:
    Nu har jag just sagt Puss o Godnatt till mannen i mitt liv.. Har pratat om mycket oviktiga saker i natt, men även om en riktigt viktig sak: Oss.
    Vi har pratat om det faktum att vi ses så sporadiskt och att ibland tar det två veckor mellan gångerna vi lyckas få EN kväll tillsammans.. Så nu har vi pratat om det och bestämt att vi ska försöka ses i alla fall en gång i veckan (Med andra ord: HAN ska försöka komma loss en gång i veckan) hädanefter.
    Visst är det jobbigt att inte ha ett löfte, men hellre "A notification of intension" än brutna löften.
    Så nu har jag haft ca åtta helt ångestfria timmar, har tagit mitt nattpiller ca sju timmar för sent och är på väg mot sängen.

• Soldemor

Kjell Präst skrev 2009-11-08 18:07:55 följande:

Trist med gudstjänst utan besökare! Jag jobbade tidigare i en församling där man envisades att ha lunchmässa varje onsdag trots att det aldrig, säger aldrig, kom någon besökare utifrån utan bara ett par-tre pliktskyldiga ur personalen...Men Dan Andersson-gudstjänsten gick bra, den var välbesökt också av folk som normalt inte kommer till kyrkan utan gick för Dan Anderssons skull.
    Japp, då vet du hur det känns! Det är jättekul med nya och annorlunda mässor med spännande musik!
  • Soldemor

Nu har jag varit med lilla fröken tjockis hos veterinären, vaccionationen gick hur bra som helst, men hon väger 4,2 kg! Tänk er en liten svart tunna! Vi får nog dra ner på maten en aning...nu skall jag snart iväg med nästa, en skön liten förmiddagspromenix till hans veterinär här i byn. Och den lilla lilla har passerat 1-kilosstrecket! Nu skall jag ringa och sätta upp oss på lite hus, tror jag...

Här är en jättekram till alla tanter och massor av god holländsk choklad jag köpte på båten i lördags, varsågoda!

• Soldemor

Är nog hur sunt som helst för alla, inklusive mig själv, att jag missar "godbitarna" i överlämningsdiskussionen. Jag högaktar verkligen Aleta, Blomman och andra som kan svara sakligt på alla provokationer och elakheter som ploppar upp där. Inte helt säker på hur balanserad jag själv skulle vara. (Mammas östeuropeiska blod som spökar!)

• Villemoa

Har själv hållt mig borta från den tråden helt och hållet. Kikar in ibland men vet heller inte hur balanserad jag skulle vara (mina föräldrars sydeuropeiska blod som spökar här).

Hur mår du nu Solde efter alla tvära kast från mannen?

Soldemor skrev 2009-11-09 10:10:04 följande:
    Är nog hur sunt som helst för alla, inklusive mig själv, att jag missar "godbitarna" i överlämningsdiskussionen. Jag högaktar verkligen Aleta, Blomman och andra som kan svara sakligt på alla provokationer och elakheter som ploppar upp där. Inte helt säker på hur balanserad jag själv skulle vara. (Mammas östeuropeiska blod som spökar!)
  • Soldemor
    Villemoa skrev 2009-11-09 12:56:18 följande:
    Hur mår du nu Solde efter alla tvära kast från mannen?
    Är förvirrad en bra beskrivning? Vet mindre än någonsin var jag har honom! Men Siena kommer hur som helst om två¨veckor (preliminärt, hon skall t sin veterinär idag som skall avgöra om hon växer ok nu, eller jag får vänta ett tag till!)
  • Heloise

Svisch svisch!
    Hej alla underbara tanter, jag får läsa ikapp lite senare men Vad skönt att din pappa är bättre cantaton och MV jag sänder stora cyberkramar!

Jag gjorde mammas fyllda isterband och dillstuvad potatis i dag, mer krävs liksom inte för att göra mig glad!

pusspuss tanter

• Frulle

ghghghGHASHAGDKAGDLJgödgaÖDÖf!!!!

Var upp i lgh nyss. Vi ska ju flytta in i morgon mend om har inte ens varit DÄR!!!! FAAAAAAAAN!! Vi har inte råd att sitta här och betala 1000:-/natten. Dom blir ju aldrig klara!! Jag står inte ut längre!!!