Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Kjell Präst skrev 2009-11-08 08:43:48 följande:
Hade en supertrevlig dag i Danmark igår! Amaretto var jätteduktig och fick massor av beröm för sitt fantastiska temperament! Och lillasyster är likadan! Fast han blev ju ex2 som vanligt eftersom uggleögonen blir ännu rundare av allt spännande som händer på en utställning! Och maken fick visst se kattbarn en masse och de är ju så fina så! På vägen hem hade vi väldigt roligt åt gps:en som hela tiden skällde på Amarettos uppfödare att hon "körde fortare än gällande hastighetsbegränsning!"
I morse när skulle åka t jobbet kom maken och var kramig! Han som ville skiljas för några dagar sedan! Sedan blev det god mat och vin! Och (ja, jag tror verkligen att Gud hör bön!) våra närmsta grannar skall flytta till Sjöbo. Det tycker maken är jättetrråkigt. Då sade jag att det finns massor av fina radhus och villor att hyra där. Så i morgon skall jag ringa och se vad de har och hur man sätter upp sig i kö! JAG FATTAR ABSOLUT INGENTING! Men i all märklig förvirring så vet jag att lilla Siena kommer i morgon om två¨veckor (om veterinären tycker att hon är stor nog).
Funderar på att skriva en avhandling om män...
Nu skall jag jobba, försöka läsa ut en teologisk bok, sedan blir det konsert i hemkyrkan kl 19. I morgon är stora vaccinationsdagen: Kl 9 Solde på djursjukhuset inne i Lund och kl 11.20 Amaretto hos veterinären här i byn. Vi går dit, han och jag, så det gäller att komma i väg i god tid. Kan ju finnas intressanta träd på vägen man vill klättra upp i eller så...
Puh.. är det här man hämtar andan när man skrivit långa och krångliga inlägg i andra trådar?
Frulle! Gud vad roligt!!! Berätta hur det går med provfoto/film!
MV85- jag skickar massor kramar till dig, hoppas att du snart mår lite bättre!
Jag har städat som en galning idag! Är helt slut.
En hel dag och jag har inte varit utanför dörren ens.
Barnen bråkar och bråkar, blä.
Hej alla! *vinkar*
Vi har varit ända i Mörrum utanför Karlskrona idag!
Med sonens handbollslag.
De fick fett massa stryk kan man säga, men jag är glad som en lärka, för idag har jag fått sitta och se min lilla pojke skaffa sig en plats och en roll i det laget och få iaktta hur han belv en i gänget, med ryggdunkar, high five och alla de passningar som plötsligt kommer när lagkompisarna inser att man fixar att ta den och spela vidare.
Det väger tungt när den annars klart skickligaste killen i laget säger "han är minst och yngst av alla och ändå är han nästan bäst i hela lagetju! Han är ju hur envis som helst på plan!"
Snacka om att skaffa sig respekt!
Så hinla roligt!
de samarbetade verkligen så det var en fröjd att se och min son fick både skratt ochjubel och applåder ÄVEN av föräldrar till motståndarlaget.
*mitt hjärta flödar över*
Åhh va kul!!!
Så himla härligt att höra efter allt kämp som varit.
Hoppas sonen också känner sig nöjd med sin insats.
Du, han är flera centimeter längre än i morse tror jag bestämt!