• Svar på tråden Tantvarning6
  • Fjosok

Måste bara säga det att Cantaton och Frulle, sorry om mitt inlägg vart malplacerat nu. Hoppas ni båda fixar er igenom detta, att din pappa blir bra Cantaton och att Frulles relation blir bättre.

Bara så ni vet

• Duchess

Jasså du.. är du med i R:s musiksällskap?

Fjosok skrev 2009-11-08 19:55:11 följande:
    Tittar in med en hälsning dagen efter. Hämtar nämligen andan än efter en fantastisk balkväll igår med en professor från min hemby, till lika inspektor i centrum. Fin sittning med fin mat och sedan polonäs, vals och slowfox så jag blev alldeles yr. Svängde runt som bubblorna i ett champagneglas bland alla festklädda människor i frackar och fantastiska balklänningar.Åh vilket fånigt leende jag gått med hela dagen.
  • Fjosok

R:s musiksällskap? :)

Nä, detta var höstfest (dvs bal) på Norrlands nation i Uppsala, "bara".

• Cantaton

Fjosok, du kan vara lugn :) pappa var jättetrött efter röntgen. Hoppas han kan sova gott nu. Jag är på väg hem. Längtar efter lite mat nu :)

• MV85
    Cantaton skrev 2009-11-08 11:23:22 följande:
    Åh jag hoppas för din skull att han kan komma loss och ta hand om dig ikväll. Det låter som du behöver bli lite ompysslad.
    Han är nu på väg hit!
    Han låter fruktansvärt trött och sliten, men han kommer hit i alla fall o kramas med mig... Det behöver jag nu!

Dagen har varit ett rent skärt helvete om man får vara så rak... Panikångestattackerna har avlöst varandra och jag har duschat tre gånger efter att ha varit så genomsvett att hela ryggen på tröjorna varit stora blöta fläckar...

Ska bli så skönt att krypa in i hans famn och bara vara... Vara trygg och säker, känna att ingen kan komma åt mig och att ingen vill mig illa... Känna att jag inte går sönder, och att det faktiskt finns kärlek i mitt liv...
  • Cantaton

Åh vad bra! Det behöver du. Jag avundas dig inte alls när det gäller dina ångestattacker. Men en trygg famn kommer att göra dig gott

MV85 skrev 2009-11-08 21:43:58 följande:
    Han är nu på väg hit! Han låter fruktansvärt trött och sliten, men han kommer hit i alla fall o kramas med mig... Det behöver jag nu! Dagen har varit ett rent skärt helvete om man får vara så rak... Panikångestattackerna har avlöst varandra och jag har duschat tre gånger efter att ha varit så genomsvett att hela ryggen på tröjorna varit stora blöta fläckar...Ska bli så skönt att krypa in i hans famn och bara vara... Vara trygg och säker, känna att ingen kan komma åt mig och att ingen vill mig illa... Känna att jag inte går sönder, och att det faktiskt finns kärlek i mitt liv...
  • Villemoa

Vojne, vojne..här är man borta en dag eller så och ni skriver galet mycket!! Nu har jag iofs läst ikapp men kommer inte ihåg hälften

Kramar till alla som behöver!!

Cantaton; tittade i gårdagens Kulturdel för att försöka lista ut vilken föreställning det kan tänkas röra sig om men jag hittade inga "Dagens 10....". Du får jättegärna inboxa mig namnet på föreställningen!

• Cantaton

Självklart!

Villemoa skrev 2009-11-08 22:24:20 följande:
    Vojne, vojne..här är man borta en dag eller så och ni skriver galet mycket!! Nu har jag iofs läst ikapp men kommer inte ihåg hälften Kramar till alla som behöver!!Cantaton; tittade i gårdagens Kulturdel för att försöka lista ut vilken föreställning det kan tänkas röra sig om men jag hittade inga "Dagens 10....". Du får jättegärna inboxa mig namnet på föreställningen!
  • lillabruden

ååh vad det låter romantiskt.....behöver du en dejt nästa gång?

Fjosok skrev 2009-11-08 19:55:11 följande:
    Tittar in med en hälsning dagen efter. Hämtar nämligen andan än efter en fantastisk balkväll igår med en professor från min hemby, till lika inspektor i centrum. Fin sittning med fin mat och sedan polonäs, vals och slowfox så jag blev alldeles yr. Svängde runt som bubblorna i ett champagneglas bland alla festklädda människor i frackar och fantastiska balklänningar.Åh vilket fånigt leende jag gått med hela dagen.
  • Aleta

Kjell - vad kul att det blev lyckat!

Soldemor - oj, vilket lappkast han ha gjort plötsligt, hoppas att det håller i sig.

Duchess - pusta på bara, det var jättebra jobbat, dig kan man lita på!

Dfk - städa och bråkiga barn, jag kan tänka mig roligare dagar, instämmer med blä.

Passionsblomman - Yessss, vad kul att han är en stjärna i laget!

Frulle - hoppas att det bara är trötthet som talar. Jag håller tummarna att du får åka till Dubai, det skulle jag själv vilja nämligen.

Fjosok - vad är väl en bal på slottet? Jo, Fjosoks rätta element!

MV85 - Han pysslar om dig ordentligt nu hoppas jag.