• Svar på tråden Tantvarning6
  • Fjällbruttan

Tittar in och väser hej...

Har slagit med halsfluss sen i fredags natt... fick pencillin igår och detta är första gången jag orkar sitta vid datorn sen i fredags..
    Orkar inte läsa ikapp nu, men tänker på er alla, jag saknar ju er!

Kram

• Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2009-11-10 14:22:47 följande:
    Tittar in och väser hej...Har slagit med halsfluss sen i fredags natt... fick pencillin igår och detta är första gången jag orkar sitta vid datorn sen i fredags..Orkar inte läsa ikapp nu, men tänker på er alla, jag saknar ju er!Kram
    Jättekram och krya på dig! Visst är det skönt ibland att det finns penicilliin!
  • Frulle

vadå?

passionsblomman skrev 2009-11-10 14:40:16 följande:
    Shit vad många liv som räddats av att man kom på den där fiffiga lilla penicillinkrumeuren!
  • passionsblomman

Vaddå vaddå?

Alltså, att Bruttan har fått penicillin är bra säger Solde, och jo, det är rätt mycket som är "bara" ditten och datten numera mot för förr. Vanliga sjukdomar som man bara går och får ettrecept och går hem och kurerar sig med hjälp av penicillinkrueluren.

Tänk alla dina UVI tex! Inte för att du kanske skulle dött av dem men rejäla njurproblem skulle de nog orsakat vid det här laget utan penicillin.

• Fjällbruttan

Nu har jag läst ikapp.. och minns nästan ingenting

Men jag lämnar stora kramar till alla, och hoppas att pappa kryar på sig Cantaton!

Jag längtar också till första advent.. fast jag ska jobbar alla helger i dec utom sista, men det är kul jobb så det gör inget
    jag är ett julfreak

Kram till er alla, nu ska jag göra varm oboy, det lät så gott när nån skrev om det....  

• lillabruden

Japp men nu är vi uppe i 890 000.....vi ska tydligen fajtas! Bring it on

Frulle skrev 2009-11-10 12:34:50 följande:
    Är det ni som lagt 870.000?
    Jag har varit med min Sockersmulan på verkstan (bilen alltså) och verktstan ville inte fixa henne han säger att den är inte värd vad reperationen kostar och vi får vänta på att försäkringen tar den, då kommer dem nog besluta att vi får pengar istället och får köpa en ny bil.....usch va jobbigt! min bil var ju världens underbaraste
  • Frulle

ahaa
    Min lilla lilla hjärna fungerar inte som den ska för tillfället!

passionsblomman skrev 2009-11-10 15:00:17 följande:
    Vaddå vaddå? Alltså, att Bruttan har fått penicillin är bra säger Solde, och jo, det är rätt mycket som är "bara" ditten och datten numera mot för förr. Vanliga sjukdomar som man bara går och får ettrecept och går hem och kurerar sig med hjälp av penicillinkrueluren.Tänk alla dina UVI tex! Inte för att du kanske skulle dött av dem men rejäla njurproblem skulle de nog orsakat vid det här laget utan penicillin.
  • Heloise

Hello!
    Usch prata in om julen är ni snälla, jag vill inte vara en grinig grinch men julen ger mig ångest och stressar sönder mig. Jag tycker verkligen itne alls om julen! Påsk däremot det är min favorit högtid.

Mulle: Wtf, jag skulle bli vansinnig om det drog ut så pass mkt på tiden.
    Blomman: inte roligt med lillkillen( missen) man måste verkligen tänka sig för både en och två gånger tycker jag innan man skaffar en ny katt, speciellt om man har två redan som fungerar bra ihop. Men dessto roligare för din lillkille( dvs sonen).
    Bruttan: Jag hoppas du kryar på dig, halsfluss är avskyvärt.
    Cantaton och MV: stora cyberkramar till er båda, hang in there!
    Solde: vad roligt att Siena växer och mår bra.
    Lillabruden: jättefin lägenhet, dregglade lite när jag såg köket, jag vill oxå ha ett nytt kök.

Ni kan väl alla gå ihop och tag team'a Panzer, visst är det bäst att byta kök innan bebbe än efter? Jag menar vi lär ju låna pengarna iaf så det kan ju knappast spela ngn roll om vi gör det före eller efter. Jag är så jävla less på mitt kök, skåpen är så himla grunda att inte ens mina nya fina mattallrikar går in i dem, då får det vara nog!!!!

Jag är så jätteglad att jag lyckats ta mig i kragen och göra undan lite rester( från förra kursen) som jag har ignorerat, och nu känner jag mig så dum för det tog sammanlagt mindre än 1 h. Jag har ju kunnat gjort undan det här för 3 veckor sen och sluppit dåligt samvete över att ajg itne gjort det. Jag är bra korkad ibland.

Nu ska jag sticka iväg till friskis, oh just det jag och Panzer ska ut och käka med P's kompis A och den där tjejen vars nummer jag skaffade åt honom. Vet inte om jag berättade det?
    Hon och jag ska även gå på spinning på fredag, har svårt att hålla mig ifrån att se ut som en cheshire katt haha!

• Cantaton

Heloise, bra att du fick sakerna gjorda iaf - även om det kan kännas lite dumt när det var så "enkelt". Jag har faktiskt själv lyckats stryka en hel del från min lista, som gnagt i några veckor. Fick äntligen iväg lite fakturor, vilket ju är rätt nödvändigt för att jag ska kunna leva nästa månad också...