Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Oj Cantaton, så jobbigt, jag håller tummarna att det vänder igen. Grattis till recensionen dock, den var ju jättebra!
Passionsblomman, vad besvärligt med katten! Typiskt, en del människor vet inte vad de ger sig in på trots att de redan har djur. jag lånade själv ut en häst en gång till några som försäkrade att de tillhörde typ eliten bland hästmänniskor. Inte sjutton klarade de av min häst, efter mindre än en vecka ringde de och sa att jag måste hämta honom. Jag fann honom i ett stall med upphängda skynken runt om så att han inte kunde se någon. Så behandlade man hästar på typ 1800-talet!
Första advent ska jag sälja praliner på en julmarknad, så jag planerar också.
Så trist med bilen Lillabruden, men vilken snygg lägenhet!
Nu har jag min första samkönade vigsel på gång!
Grattis!
Förresten, kul att Sienna växer och frodas.
Och Frulle förresten, det är ju skandal att de lämnar er i sticket på det där viset! Inte ska man behöva ta in på hotell!
Tjohej!
Solde; Vad kul att höra. Jag har aldrig förstått varför inte alla som älskar, någon ska få gifta sig med denne.
Frulle; Om ni orkar riva i åt hantverkarna så hitta nån som gör det. Snarast! Sådär kan ni väl inte hålla på ......... skickar ett paket tegelstenar och en massa jävlar anamma.
Blomman; Ja, vad säger man om sånna människor. För att inte tala om de som ville ha häst. Hur korkad får man vara?
Cantaton; Känner igen mig i din situation. Bara att vänta och se min vän. Hade jag bott närmare hade jag med glädje sett den teaterföreställningen.
Fjällbruttan; Håll dig lugn ett par dagar nu ♥
Ingen nämnd och ingen glömd. Kramar.
Nu fick jag sms att hon hittat ett "bra hem åt han" Oj! redan?!?
(Vad jag stör mig på att de säger "han" där jag vill ha "honom" här i Småland förresten... )
Har bett henne berätta mer och så vill jag gärna få ett telefonnummer till dem han ska till och att de får mitt, så de kan ha kontakt med mig som ju kisse faktiskt varit hos först i livet. De vill väl kanske ha bilder på hans mamma och syskon och så också. HOPPAS detta är något vettigt nu då!
Im yours, ja, det är ju bara att vänta... Idag var han vimsig, min pappa. Han visste varken datum, dag eller var han var... Eller, han visste att han var på ett sjukhus. Och han kunde rabbla sitt namn och personnummer. Och han sov större tiden jag var där... men han hade fått se på tv4-nyheterna igår, så han hade koll på firande av Berlinmurens fall och så... röntgenplåtarna från idag visade iaf att han lyckas ta upp/absorbera det mesta av hjärnvätskan som produceras... Tur det eftersom dränet är trasigt.
Imorgon kommer jag ha paus från sjukhuset för första gången sedan pappa vaknade. Åker till Örebro och tar del av Taizédagen där med Broder Matthew.
Lilla brud: om de säger så om din bil på verkstaden, å kan du nog välja att se det som att det var tur att du krockade så du får på försäkrningen. För annars hade det kanske börjat med det ena felet efter det andra som kostar lite i taget att fixa HELA tiden och aldrig slutar och så tillslut har du lagt 55 papp på att laga en massa skit under något enda stackars år. Bättre att investera i en ny bil då.
Jag känner att min närvaro här på BT är rätt varierande...
Nu har jag varit på spa med jobbet i 2 dagar och som brukligt är har jag ökat något kilo i vikt men är å andra sidan mjuk i kroppen av både massage och bubbelbad.
Det verkar vara lite si o så med hälsan, både hos tanterna och deras anhöriga - kunde jag skicka er på spa hela högen skulle jag det! Att sitta i bubbelpool och dricka skumpa gör att de flesta bekymmer försvinner, i vilket fall för stunden.
Hellooo didis!
Jag har allvarligt menade planer på at småningom införskaffa ett sådant där utomhusbubbelspa so jag kan ligga och dricka champange i alldeles när jag vill. Det finns dörrar ut från vår källare som skulle vara perfekt att placera det vid, med en skärm mot gatan så man inte syns och så utsikt mot ån för egen del.
Åh vad härligt!