• Svar på tråden Tantvarning6
  • dfk

Har varit och dansat salsa med maken. Det gick väldigt bra den här gången, kul när det börjat att lossna lite.

Cantaton, hoppas att din pappa snart mår bättre!

Pasion, förstår att du känner ett ansvar med missen. Det skulle jag också göra. Man vill ju att de ska få ett bra hem.

Lillabruden, hoppas att lillsmulan snart repar sig i verkstaden.

• Kjell Präst
    passionsblomman skrev 2009-11-10 19:59:22 följande:
    Hihi! Jaaa, jag tycker de säger "han" HELA tiden här , som på träningarna "hjälp han då, hjälp han!"Eller "Jagbehöver hitta ett nytt hem åt han, kan du ta han eller vet du någon så det blir bra för han?"Tycker både vuxna och barn pratar så här. Iallafall många fler än där jag bott förut.Uppe i Jämtaland sa man ju mer "´n", alltså "men ta´n då!" fast det känns mer dialektalt, även om det här säkert också är det...Kjell Präst skrev 2009-11-10 19:49:23 följande:
    Jag minns en tråd på BT som hette "Morgongåva åt han"
  • Aleta

Jag lovar att ta med mig massor när det blir tantträff!

lillabruden skrev 2009-11-10 20:04:50 följande:
    Aleta....drömmer om dina praliner.....
  • Bobou

Cantaton:
    Men oh vad roligt att läsa om din pjäs! Jag hade inte hört talas om den förut (ja, alltså utom då du nämnt den i tråden), men nu måste jag absolut gå och se den! (Harriet Löwenhjelm är lite speciell för mig.) Tror tyvärr inte att jag har någon att gå med...

• TinkerBelle

Har för femti elfte gången förklarat för 15-årigen att nej du får inte stanna på ett internetcafé hela natten på fredag...

Vilket språk ska jag säga det på för att han ska fatta? *suck*
    Är så trött på dessa eviga maktkamper.

• Cantaton

Får jag fråga på vilket sätt Harriet Löwenhjelm är speciell för dig? Jag kan alltid gå med dig om du vill Min sambo har inte sätt den än heller.

Bobou skrev 2009-11-10 22:32:42 följande:
    Cantaton:Men oh vad roligt att läsa om din pjäs! Jag hade inte hört talas om den förut (ja, alltså utom då du nämnt den i tråden), men nu måste jag absolut gå och se den! (Harriet Löwenhjelm är lite speciell för mig.) Tror tyvärr inte att jag har någon att gå med...
  • passionsblomman
    Cantaton skrev 2009-11-10 23:02:38 följande:
    eeh... och sedan när böjer jag "se" till "sätt"???? SETT menar jag givetvis!!!