Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Det måste vara väldigt nytt, men låter otroligt bra.
Sätter press på säljaren att lägga alal korten på bordet med än gång.
Just det!
För några år sedan hamnade vi ju i värsta härvan just med en sådan där klausul, så den vi hade i det här kontraktet var klockren. Fritt fram att ändra sig. Punkt slut.
Alltså var det inte ett så läskigt beslut att skriva på.
Om tanter inte har annat för sig kan ni ju alltid roa er med att "mota olle i grind..."
Jag har anmält redan....
www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m3597177.html
Ghhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Va? Vadnudå???
Jag har såååååå ont i munnen!! Fy fan va tandläkaren misshandlade mig.... Det tog LÅNG tid och roten var helt sne!!
Frulle, du vet väl om att Whisky är decinficerande... måste ju var bra att dricka sen man dragit en tand Om inte annat blir det ju roligare då
Kramar i massor till världens snällaste Aleta som lös upp min dag igår så enormt!!
Mums för praliner Tack än en gång!!
Ni andra, beställ om ni får, de är dö-läckra!!!
Blomman, skönt att höra att modershjärtat fått lite Karlssons klister på sig i helgen,
måst evarit totalt vedervärdigt att se den där ringen!
Lilla B, grattis till lägenhet!!
Och nu är det stopp i minnet... men imorgon far (ja, far) vi till Umeå, om inte annat kan jag ju sova på hotellet
Ska bli skönt att komma iväg, är lite domnad i baken av att ligga på soffan hela dagarna... men nu har det vänt och älskling påstår att min ena kind inte ser ut som en hamsterkind längre
Visade honom ditt inlägg om spark i arschlet igår Blomman... han höll med dig
Tack än en gång!
Kram till alla och ha en underbar helg!!
Åh, men herregud javisstja! Du har ju blivit helt opererad! Alla mina sympatier och jag vet EXAKT hur du känner dig! Du har väl fått Citodon eller något annat som du kan ta?
Jag tog för många, eller rättare sagt så tålde jag dem inte så bra så jag blev as-dålig nästa dag. Ta lagom och se för tusan till att gå och lägga dig!
Det är faktiskt rätt viktigt att ta det lugnt. Palla upp dig med kuddar så du inte ligger helt plant.
Se det som att nu är den borta den j*la roten till det onda!
Duktig du vá!