• Svar på tråden Tantvarning6
  • Sonja68

God kväll!
    Frulle, hur mår du nu? Hur löser du det imorgon, du kan ju inte gå och jobba om du har så där ont

Cantaton: Många, många kramar från mig. Fy så jobbigt
    Ber en bön för din far.

Soldemor, känner igen det där så väl! Allt negativt som händer är MITT fel, och min äkta hälft har alltid rätt och skulle ALDRIG göra nåt fel... Tur att de är så perfekta och vi så helt misslyckade. Så tillsammans blir vi nåt sorts "medel" då.

Jag har en fråga: Någon av er som vet någon SERIÖS, internationell sida på nätet där man kan efterlysa folk världen över??? En släkting till min man har varit försvunnen nu i 8 år. Alla "myndigheter" i det landet är inkopplade, men utan resultat. Hennes mamma har varit till flera olika "fjärrskådare" (ja, det är väl som ett sista halmstrå antar jag) och alla säger samma; att hon är i livet och har blivit kidnappad och förd utomlands. Man har alla angett samma land, men nu senaste tiden har två, oberoende av varandra, sagt att hon lyckats ta sig därifrån och börjat bygga ett liv i Europa.
    Flera har sagt att hon har minnesförlust och därför inte kan höra av sig. Tänkte att om hon eller någon i hennes närhet ser hennes foto kanske... Ja, också ett sista halmstrå förstås. Men vad gör man; hoppet är det sista som överger människan.
    Hon har en son som var 3 år när hon försvann Hans far dog tragiskt i en bilolycka för 4 år sedan, så han är liksom "föräldralös" nu

• Cantaton

"alltifrån att han blir sig själv helt och hållet till att han inte vaknar mer". Så mkt kan läkarna säga om hans förutsättningar just nu...

• passionsblomman

Åh käregodegud! Vad fruktansvärt med sådan ovisshet! Och samtidigt finns där ju lika delar hopp som förtvivlan då...

Jag önskar jag kunde hålla om dig lite irl nu gumman.

*kramar så bra jag kan*

Cantaton skrev 2009-11-12 22:25:35 följande:
    "alltifrån att han blir sig själv helt och hållet till att han inte vaknar mer". Så mkt kan läkarna säga om hans förutsättningar just nu...
  • Aleta

Cantaton, jag skickar all positiv energi jag kan, jag med. Kram igen!

Sonja, vad hemskt med den försvunna släktingen, ovisshet är ju fruktansvärd. Tyvärr så vet jag inga sådana sidor, men ser jag något så hör jag av mig. Har Interpol hennes bild?

• Aleta

dfk - vad kul med salsan, grattis till en karl som hänger med på sån't!
    (Jag har inboxat dig.)

• Fjosok

Kan säga att Cantatons pappa absolut finns med i Fjosoks aftonbön ...

• Cantaton

Tack fina du. Tur att jag känner så mycket kristet folk som vill be...

Fjosok skrev 2009-11-12 22:44:05 följande:
    Kan säga att Cantatons pappa absolut finns med i Fjosoks aftonbön ...
  • Fjosok

Ingen orsak. Självklart finns ni i familjen med i bönerna och tankarna med.

• Frulle

Hej,

Kram till dig Cantaton!! Många kramar!!

• Frulle

Ja mina problem är ju en fjärt i rymden nu, men oj oj va jag har gråtit i natt. Av smärta. Jag kan faktiskt ärligt säga att jag aldrig i mitt liv haft sådan smärta..
    Nej jag kan inte jobba idag. Finns inte en suck i världen.