Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Åååå.. Vet vad du menar..*morr*
Hur länge har ni varit gifta?
mm ok.
Usch ja jag hoppas det löser sig iaf!!!
Nää dem var snabba att plocka bort.
Kvalade in i kategorin årets reklam tråd!!!
Idag är vi hemma tillsammans dottern och jag. Hon ahr ont i huvudet och nacken...
Ingen feber än så länge, men den kommer väl.
Vi har bäddat ner oss med varmchoklad i soffan och ska titta på film tillsmmans.
kram till er alla!
Bilar hit och dit!
Vad bra att det löste sig med din bil lillbruttan!
Vad onödigt av honom att bli arg Soldemor, det är ju en världslig sak, som Karlsson på taket skulle ha sagt. Nej, så ska du inte behöva ha det. Det finns inga perfekta människor, så om han tycker att han är det så har vi ju redan hittat ett fel på honom! Kram från mig.
Frullestackare, hoppas de tar hand om dig på hotellet, nu hade du behövt din egen säng.
Skönt att ni är friska nu Sonja och lagom så blir ni sjuka Tinker, hoppas att det går över fort.
Själv så fick jag precis ett telefonsamtal, om en vecka så ska jag vara med i en liten jazzsångtävling uppåt Stockholm till. Det ska bli kul, det är inte på blodigt allvar (för mig i alla fall) utan en kul grej och så får jag komma ut!
Hej tanter!
Var lite "off" igår, då jag dels bråkar med biverkningarna av medicinerna och dels skulle det varit min älskade morfars födelsedag igår, vilket gjorde ett redan tungt sinne ännu tyngre
Man slutar visst aldrig sakna sina fadersgestalter... O för mig var han sista 10 åren väldigt mycket mer pappa än min far..
Idag är det lite ljusare.
Ska sysselsätta mig med barnpassning några timmar i eftermiddag, får se hur det går. Det är sista dagen innan jag höjer dosen igen så borde funka ganska bra i alla fall. Biverkningarna är inte allt för illa nu mot tidigare i veckan.
lillabruden: GRATTIS till lägenheten! Kul att ni fick den när ni så gärna ville det! O skönt att försäkringsbolaget står för skadorna på bilen - men framför allt, att du inte blev skadad!
Soldemor: Låter som du har det riktigt kämpigt... Skickar en hög stärkande kramar och hoppas gubben din kommer på hur underbar fru han faktiskt har snart!
Frulle: Roomservice är tacksamt när man mår sådär.. Surt att det hela tiden krånglar med flytten! Förstår er frustration fullständigt!
Har säkert glömt svara på massor... Men tänker på er i alla fall och skickar värmande och styrkande kramar till alla!
Nä, det är klart du inte kan! Hade du trott det?
Ligg ner och vila dig har jag ju sagt!
Du ska antagligen inte jobba imorgon heller.
Sår i munnen ska man faktiskt vaa försiktig med, inte minst i influensatider. Nu hör du vad jag säger och bara är rädd om dig!
Lillabrud: vad gött att det inte blev ditt fel! Hurra!
Sonen är pigg idag men jag håller honom hemma, för jag tycker han ska ha en helt feberfri dag innan hangår till skolan. Snörvlar och hostar lite gör han men annars verkar han ok.
På mig bryter det inte ut. Det bara lurar i bakgrunden liksom. Men jag har sovit massor, så det är kanske det som håller baciluren i schack.
Soldemor: Jag tycker ärligt talat det låter som att det är din man som kommer att stå som förlorare i det här om han inte tar sig i akt snart. Jag hör en kvinna som tröttnat rätt ordentligt. Det är farligt för honom att ignorera det. Det kan hända att han snart inte har någon fru då. Dumma arga karl!
Idag vaknade jag med världens huvudvärk... och somnade om... och vaknade igen vid 12... och sedan fick jag ett samtal från pappas sambo. Pappa har fått en blödning till, ett nytt dränage är insatt, han är åter nersövd och i respirator... Som om min huvudvärk blev bättre av det?
Nu tycker sambon att vi ska gå ut och äta lunch. Kanske en idé?
I eftermiddag ska jag på inspelning av Skavlan..