Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Sonja, starta en sida på facebook, myspace osv! Det är ändå den lilla makt vi har som privatpersoner. Och idag tror jag att fler tittar på internet än på tv....kanske...
Cantaton, kan bara ge dig en massa cyberkramar och jag tänker på din far och din familj och dig varje dag! Tappa inte förtroendet för vad en människa faktiskt kan klara av, både gällande digsjälv och din far.
har anmält en tråd nu för första gången...kände jag var tvungen!
Uppfriskande eller hur!
Jag sa ju det! Du måste ta din mun på allvar, det tar sin lilla tid! Håll dig LUGN annars kan du få det skitjobbigt.
Nu åker jag och lämnar mina kattor för sterilisering. De har inte fått äta, så de hatar mig...
Men kära hjärtat *kramar om*
Här är först en jäääättekram t Cantaton och en lika stor t Frulle! Självklart ber jag också för din pappa, Canttant!
Har fått "plastprylen" som liksom sitter undertill bilen fastsatt, på måndag blir det skadebesiktning på Saab i Arlöv. Maken skall åka t Ullared m Röda korset i min gamla församling. Han kommer få en speciallista när bussen precis skall gå! Där kommer ungefär stå:
Litet rosa örngott
Liten rosa bebis-filt
Liten dyna
Bebis-godisar
Sedan får han läsa den först när han är där uppe och har fikat.
Nu skall jag snart in till Lund och äta lunch med en tjej som jag är mentor för. Förhoppningsvis skall hon göra sin gruppraktik i sommar. Blir hon antagen som prästkandiat av stiftet blir det snart prästvigning, spännande! Känner mig liite lite delaktig i detta!
Åh, jag både vill och inte vill göra något.. Känns hur som helst värdelöst att fördriva tiden framför datorn när det inte händer något på den... Några bra förslag? Ända sedan första blödningen har jag velat skriva, men jag har inte inspiration...
Många kramar till dig, Cantaton. Här är en till som ber.
Frulle: vila dig och den ömma munnen nu. *kramar*