• Svar på tråden Tantvarning6
  • passionsblomman

Cantaton skrev 2009-11-12 12:34:46 följande:
    Idag vaknade jag med världens huvudvärk... och somnade om... och vaknade igen vid 12... och sedan fick jag ett samtal från pappas sambo. Pappa har fått en blödning till, ett nytt dränage är insatt, han är åter nersövd och i respirator... Som om min huvudvärk blev bättre av det?Nu tycker sambon att vi ska gå ut och äta lunch. Kanske en idé?I eftermiddag ska jag på inspelning av Skavlan..
  • Frulle

Måste jobba i morron.. Har inget hotell att bo på då.

passionsblomman skrev 2009-11-12 12:23:14 följande:
    Nä, det är klart du inte kan! Hade du trott det? Ligg ner och vila dig har jag ju sagt!Du ska antagligen inte jobba imorgon heller.Sår i munnen ska man faktiskt vaa försiktig med, inte minst i influensatider. Nu hör du vad jag säger och bara är rädd om dig!
  • Frulle
    Nää va jobbigt...
    Detta måste vara så fruktqnsvärt för dig!!!!!
    Cantaton skrev 2009-11-12 12:34:46 följande:
    Idag vaknade jag med världens huvudvärk... och somnade om... och vaknade igen vid 12... och sedan fick jag ett samtal från pappas sambo. Pappa har fått en blödning till, ett nytt dränage är insatt, han är åter nersövd och i respirator... Som om min huvudvärk blev bättre av det?Nu tycker sambon att vi ska gå ut och äta lunch. Kanske en idé?I eftermiddag ska jag på inspelning av Skavlan..
  • passionsblomman

Men herregud!
    Kan du inte få lägga dig hos din pappa då? Eller hos nån Stockholmstant!

Frulle skrev 2009-11-12 12:51:24 följande:
    Måste jobba i morron.. Har inget hotell att bo på då.
  • Frulle

haha en stockholmstant??
    Pappas nya sambo är ju där. Orkar inte ligga dålig med nån jag knappt känner..

passionsblomman skrev 2009-11-12 12:53:44 följande:
    Men herregud! Kan du inte få lägga dig hos din pappa då? Eller hos nån Stockholmstant!
  • Soldemor

Här är en enorm flock jättekramar, till Cantaton och Frulle!

Blommis: Mm, det börjar kännas så mer och mer...

• Aleta

Cantaton - massor med tröstekramar. Så hemskt! Kramkramkram.

• lillabruden

Aleta o MV, bra inlägg!

Solde, nu köper vi ju en trea så då har vi ju plats Fast vi klämde in folk i vår lilla 2a också....bara lite synd om dem att sova i vardagsrummet utan att kunna stänga en dörr liksom.
    Jag tycker att en skråma på skärmen är väl inte hela världen!? Vad är det med honom?!!? Förstår verkligen inte..han måste ju må jättedåligt om han blir så arg för så lite! Skicka honom till en kurator! eller ut på puben me sina polare, samma effekt

Canttant...trist att höra men kom ihåg att han finns fortfarande! Hopp kan göra enormt mycket!
    Det är bara så synd att man inte kan lägga sitt liv på paus när sånt här händer, så man kan ligga i sängen hela tiden....KRamar!

måste iväg nu, ska hämta hyrbilen. Jobbar inatt så ska nog komma in då..Mannen min fick fint höra om tantgänget igår, lät så roligt när jag sa alla era smeknamn Passionis sa....Aleta gör praliner...frullemulle har dragit visdomständer...osv Han lyssnade iallafall Och han tyckte också att öppen besiktningsklausul lät bra! Synd bara att det inte står jättemycket om det på nätet! ska prata med mäklaren ikväll.

Stora kramar!

• dfk

Lillabruden! Grattis till er fina lägenhet!

Cantaton, styrkekramar till dig! Vad orolig du måste vara, hoppas att det snart ska bli en vändning.

Soldemor, nej, nu får han väl gå och kamma sig, din gubbe!
    Har han alltid haft hetsigt humör i alla 16 år?

Frullegumman, stackars dig att inte få ligga i din egen säng och ha ont. Krya å dig!

Passion, hoppas att du inte blir dålig. Men det är minst lika jobbigt att gå med något som inte bryter ut!

Aleta, inboxa mig om det är så att du har några praliner till salu!!!

Sonja, jotack! Salsan går fint.
    Maken är jätteduktig faktiskt! För första gången så har vi dansat flera gånger nu med lite hotta salsamoves. Jag är mäkta imponerad. Ett kylskåp på dansgolvet har förvandlat sig till en blivande salsakung. Visst
    han trampar mig på tårna och snurrar mig ibland åt fel håll så att mina armar nästan går av, men han försöker!
    Det uppskattar jag och det är stort att han faktiskt anstränger sig för min skull. Nu tycker han ju själv att det är lite kul!
    Vi har ju som sagt haft en jobbig svacka sedan i våras och vi behöver ha lite roligt tillsammans, och inte bara jobba och vara föräldrar. Annars tappar man glöden.