• Svar på tråden Tantvarning6
  • Frulle

Hej alla.. Ja idag har livet också sugit bamseröv!!
    Men just nu är det lite bättre.. Jag föreslog dock i morse att vi skiljer oss. Det lät som en bra idé tyckte han.

Sen var jag på provfotograferingen. Gick väl ok, men jag skulle bli MÅTTLIGT shockad om jag fick det.. Det var hur många som helst som var där och provfotade.
    Nå ja. Glad att dom ringde lilla mig av alla som finns iaf!

• Sonja68

Men Frulle, vad är det som händer? Inte ska ni väl på allvar skilja er???

• Sonja68

Blomman, så HÄRLIGT med lite glädje och att sonen hittat en plats i laget. Jag blir alldeles varm i hjärtat

• passionsblomman

Ja det tycker jag verkligen du är värd! Vilka superbra inlägg!

Duchess skrev 2009-11-08 17:29:06 följande:
    Puh.. är det här man hämtar andan när man skrivit långa och krångliga inlägg i andra trådar?
  • passionsblomman

Mulle: Vadfalls?

Solde: Jasåminsann? Skynda dig att smidamedan järnet är varmt!

Aleta: Jag är arbetslös, jag kan ställa upp som praktikant hos dig och vara andre provsmakare!

Kjell: "...och jag skall sjunga av glädje, som aldrig jag sjöng förut!" ÅH vad jag skulle velat vara med på den gudstjänsten!

Sonja: en sådan där tjejkväll är jag gärna med på nång gång. Fast jag får inte dricka en hel pava vin, för då får ni köra mig till sjukhuset sedan.

I´m yours: HA! Den här veckan har vi inte ens städat här! Men det struntar jag i.

• Frulle

Äsch vi har FÖR mycket i skallarna och INGEN hjälp.. Klart som korvspad att ens relation blir lidande..

• Cantaton

Sitter i väntrummet på sjukhuset medan pappa är på röntgen, men nu såg jag att de rullade in honom på avdelningen. Då får jag säkert komma in snart

Passion, ljuvligt för din son! Skönt att höra.

Frulle, jag instämmer med Passions och Sonjas frågor när det gäller dig. Inte ska ni väl - på allvar?

• Fjosok

Tittar in med en hälsning dagen efter. Hämtar nämligen andan än efter en fantastisk balkväll igår med en professor från min hemby, till lika inspektor i centrum. Fin sittning med fin mat och sedan polonäs, vals och slowfox så jag blev alldeles yr. Svängde runt som bubblorna i ett champagneglas bland alla festklädda människor i frackar och fantastiska balklänningar.

Åh vilket fånigt leende jag gått med hela dagen.

• passionsblomman

Åh jag VET! Försök vara så rädda om varann ni kan tills det lugnar sig runt er lite! Jag förstår precis hur du menar!

Frulle skrev 2009-11-08 19:43:11 följande:
    Äsch vi har FÖR mycket i skallarna och INGEN hjälp.. Klart som korvspad att ens relation blir lidande..