• Svar på tråden Tantvarning6
  • TinkerBelle

Hej å hå!
    Spring och köp en triisslott för b*velen...
    Med ett sånt flyt kan du inte annat än vinna.

Frulle skrev 2009-11-07 21:08:28 följande:
    Hej hej. Här ligger jag på hotellet.. Fick just VÄRLDENS skummaste telesamtal!!!!! En reklambyrå som ska testfota mig i morron och OM dom gillar mig så ska jag åka till DUBAI !!!!!! Ett reklamjobb för bilen Kia.. 15 papp plus resa och boende får jag!!
  • TinkerBelle

Men eh han dum eller?
    Kan han inte förstå att den där "heta" bruttan är hans och han ska bara vara stolt..

Frulle skrev 2009-11-07 21:30:01 följande:
    Ja jag vet faktiskt inte.. Helskumt. Äh det är säkert nån som driver med mig, plus att Micke såg måttligt road ut av att jag vill ta jobbet OM jag får det!
  • Frulle

fan va vi har bråkat idag,, PÅ RIKTIT har jag separationstankar..

TinkerBelle skrev 2009-11-07 21:40:04 följande:
    Men eh han dum eller?Kan han inte förstå att den där "heta" bruttan är hans och han ska bara vara stolt..
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-11-07 12:04:24 följande:
    Jag tror faktiskt på riktigt, att det inte handlar om den perfekta festen utan om någon slags totalstressad känsla inom en massa tjejer där man bär med sig en bild av den där b-r-u-d-e-n man en dag ska få vara. Den dagen då man ska vra som klippt ur en sagobok och då småfåglar och fjärilar ska flyga runt en och blåsten inte är blåst utan len vind, då solen inte får en att svettas utan ger en gyllene gloria omkring ens gestalt och ett skimmer av honung och guld i ens hy.Den dagen gnistrar daggen utan att väta ens brudskor och hela världen har softad lins. Och själv strålar bruden klarare än solen och stjärnor tindrar i hennes ögon.Hon är brudhon är vackerDet är Hennes Dag.
    F*n va tragist om allt hänger på en enda dag i ens liv...
    Visst är det synd om det är så?! Själv hade jag mens och lindrig migrän på bröllopsdagen, glömde silikonkuddarna som skulle funka som inlägg i bh:n och jag och maken hade värsta grälet EVER kl. 03:00 samma dag som vigseln. Solisten började böla halvvägs i andra låten, maken tappade ena ringen vid ringväxlingen och maten var en halvtimme försenad och ÄNDÅ så är jag relativt nöjd och inser att ALLT kretsar inte kring mig, inte ens på min bröllopsdag. OCH jag och mitt äktenskap överlevde detta. Det är ju de andra 364 dagarna på året som räknas. Som utgör helheten. När ska alla Bridezillas fatta det?!
    Ursäkta utbrottet, men jag har druckit lite konjak en pava rödvin och en öl och känner mig härlig frispråkig för en gångs skull
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-11-07 22:08:35 följande:
    fan va vi har bråkat idag,, PÅ RIKTIT har jag separationstankar..
    JAG OCKSÅ !
  • Sonja68

Men jag tror jag behåller honom... Han är bra i sängen faktiskt OCH en jättebra pappa till våra barn ♥

• Sonja68

Ikväll har vi gått utanför dörren hela familjen första gången på 2 veckor. Till våra goaste vänner som är gudföräldrar till våra barn. En promenad i en snöfylld vintervärld med ungarna på boben, lite konjak, vin öl och biljard, schysst musik och en massa härligt kvinnoskvaller samt kattgossande för ungarnas del och kvällen är fantastiskt. Tänk vad låga krav man har nu för tiden...
    Efter ytterligare ett gräl om... tja jag minns knappt vad, pengar kanske..., så känns försonigssex som en bra avslutning på kvällen.

• Im yours

Ett hej mitt i natten

MV; Jag känner igen mig så mycket i din beskrivning. Då jag flashbackade förra året, så kunde minsta lilla ljud skrämma livet av mig. På riktigt .......... nu är det betydligt bättre, och har varit det ungf sedan jag fick komma till traumamottagningen.

Men visst är jag fortfarande skör, o vad ska man säga. Det behövs inte ett världskrig för att jag ska hamna i hjälplöshets-tillstånd. Ibland vill jag bara packa en väska, ta flyget till "mitt" Paris. Jobba där, och köpa den där lägenheten med takterass. Usch, hela sambogrejen med Lasse känns just nu som en fotboj runt mina fötter, och jag känner inte att det är "vi". Utan mer som att; Bättre fly än illa fäkta. Vad skönt att precisera sina känslor i konkreta ord.

Söta du här kommer en extragosig filt, aptitlig mat, choklad och en massa kramar till dig. Det blir bra vännen.

Sonja; Jag tycker gott att du kan ta dig en liten jäkel då och då Du låter sådär härligt upprymd som jag skulle vilja vara.

Fjällbruttan; Vilken tåga det är i dig kvinna! Traktor- snöskottning, fönsterputsar-race, o allt under graviditet. Ditt ärkeas borde darra då du tar till orda.

Thinker och Didis; Jag går gärna på IKEA och strosvandrar, förundras över påhittigheter, och hissar/dissar prylar. Men så kommer monteringsbiten, o jag avskräcks omedelbart. Köper med mig en matta och drar därifrån

Solde; Du befinner dig antagligast på dansk mark med dina snygg, snygga katter. Ha det dejligt min vän!

Frulle; Vad skoj, ett välbetalt litet äventyr bland shejkar, palats och olja i kranarna. Jag träffade en riktig saudisk prins nere i Limasol på Cypern en gång. Allt var underbart förutom hans livvakter

Blomman; Kära du, vad mycket du åstadkommit på kort tid. Jag är full av beundran. Själv har jag en hög med handväskor på hallgolvet, men vet inte var de bör placeras för att liksom hamna rätt. För man bör väl ändå byta väska om så bara för att matcha dagens outfit; Långtröja och tights, haha.

Lillabruden: Jädrars vilken solstråle du är!

Cantaton; Härligt med bra kritik. Du har oxå en sådan där reserv-energi depå. Fantastiskt hur du forcerar fram till bra beslut. Grattiskramar.

Aleta; Pratade du om färdiga chokladpraliner, typ hemgjorda

Vet ni vad mina vänner! Vi är alla en massa olika människor med så mycket god vilja, så mycket glädja, så mycket kärlek, så mycket empati att det räcker och blir över.

Föresten så snackar jag så mycket om tanttråden i min vardag, att mina vänner nuförtiden bara nickar jakande ♥ ♥