Men Aleta och Katja B, läser ni o hör endast det ni vill o anser är rätt enligt er eller?
Jag skrev aldrig att det var en tävling, skrev aldrig att det handla om vem som gör vad mest o bäst så skärp er med båda två för ni vet det va inte så, diskussionen spårade ur lite och det var det jag vill få fram.
Man ska liksom inte "trycka" fram sina åsikter o tvinga andra på ens åsikt för just DU/NI tycker så och JA,det finns viktigare saker i livet än vad man anser är OK med överlämning men ni hackar ju direkt på dem som anser det är FINT med överlämning som en ovan nämner och nästa hackar direkt med "va din man lika lycklig över att bli överlämnad av sin kära mor?" Ska vi snacka onödiga o löjliga kommentarer nu eller?
Sluta, ni är feminister,we get it. Spela inte bättre över oss,nu gör ni mig bara besviken över den "lilla" feministen jag hade i mig alltså, få det inte till att det är kvinnoförnedrande med allt som feminister anser, finns åter igen, andra åsikter. O varför ens ta upp medeltidens kvinnor? Det är 2009 nu, kolla omkring er hur det ser ut med just "starka kvinnor".
Ingen drog hemlösa & barnen i Afrika kortet utan försökte få fram en "point" vilket ni inte såg, kanske såg att ni attackerade så starkt för ni vet att ni nu överdriver?
Herregud, varför fortsätter jag? Sluta CHRIS!!!! (Jag då..)
Godnatt mina kära feminister,hoppas ni alla får er den kvinnan/mannen ni önskar o finner rätt här i livet, menar allvar, nu slutar jag.