Ibland kan man välja (gärna i en diskussion) att låtsas att inte förstå. Jag skulle aldrig någonsin antyda att du är dum på något sätt. Att vi inte tycker lika gör ingen av oss till korkade tycker jag.
Jag tror, till skillnad från dig, att det krävs att även männen överlämnas för att man ska kunna ändra synen på överlämningen. Du anser att synen kan ändras även om vi fortsätter med att endast lämna över bruden, men du tror att det kommer att leda till att även männen vill bli överlämnade. Det tror inte jag.
Tess80 skrev 2009-10-09 16:15:00 följande:
Vaddå väljer att missförstå med flit! Tror du att jag är dum i huvudet eller vart vill du komma??Men herregud! Det kommer säkerligen att utvecklas med tiden att BÅDE mannen och kvinnan blir överlämnade om dom vill. Jag har pratat med min man om detta och han sade att det är ju en självklarhet att det kommer att finnas män som också vill bli överlämnade, precis lika mycket som kvinnor! Och det är jag garanterad över att det finns!Och man behöver ju självklart inte tycka att det är fint eller charmigt med överläming. Det har jag sagt innan, ett antal gånger nu!MEN dom som väljer att ha överläming borde få ha det utan att det är någonting dåligt i det! Och oavsett VEM som är den som överlämnar.