• JuliaAmalia

Fler unga blivande brudar?

Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)

• Svar på tråden Fler unga blivande brudar?
  • Tina86

Jag kommer vara 24 när jag gifter mig för (!) andra gången...
    Gör det nästa sommar.

• JuliaAmalia
    Tina86 skrev 2009-09-08 11:52:07 följande:
    Jag kommer vara 24 när jag gifter mig för (!) andra gången...Gör det nästa sommar.
    Oj , andra gången! Då ligger ju till och med jag i lä i ålder. ;)
  • Tina86
    JuliaAmalia skrev 2009-09-08 12:03:00 följande:
    Oj , andra gången! Då ligger ju till och med jag i lä i ålder. ;)
    Japp, men den här gången går jag in i det på ett helt annat sätt än förra, annars skulle jag aldrg någonsin gifta mig igen.
  • Annso84

Hej hej!
    Jag gifter mig i november i år och fyller 25 tre dagar senare...

• AlaM

Hejsan! Jag kommer vara 23 när jag gifter mig. Har aldrig ens slagit mig att det skulle vara särskilt ungt förrän jag började hänga på BT. Insåg plötsligt att många "äldre" ser en som barn fortfarande. Blev en väldigt lustig insikt :)

• JollyO

Jag kommer vara 24! Ville gifta mig när jag var 21 och det är jag glad att jag inte gjorde. Har mognat mycket sen då. Är väl ett vanligt fenomen att man tycker att man är mognare än man är? Hur tänker ni?

• Eelin

jag är också 24 gifter mig i nov=)vi har fått barn o flyttar snart till hus...så är nog ganska "vuxen"=)

• Alexxxi

Jag blir 23 i maj nästa år och vi gifter oss i juni=D Kan väl va lagom? Man behöver inte va 35 när man gifter sig kan jag känna,hehe.

• fallon86

jag är 23 ska fylla 24 samma månad vi gifter oss

• wiicky

Jag kommer vara 19 näsr vi gifter oss till sommaren.

Svar på tråden Fler unga blivande brudar?