Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag kommer vara 24 när jag gifter mig för (!) andra gången...
Gör det nästa sommar.
Hej hej!
Jag gifter mig i november i år och fyller 25 tre dagar senare...
Hejsan! Jag kommer vara 23 när jag gifter mig. Har aldrig ens slagit mig att det skulle vara särskilt ungt förrän jag började hänga på BT. Insåg plötsligt att många "äldre" ser en som barn fortfarande. Blev en väldigt lustig insikt :)
Jag kommer vara 24! Ville gifta mig när jag var 21 och det är jag glad att jag inte gjorde. Har mognat mycket sen då. Är väl ett vanligt fenomen att man tycker att man är mognare än man är? Hur tänker ni?
jag är också 24 gifter mig i nov=)vi har fått barn o flyttar snart till hus...så är nog ganska "vuxen"=)
Jag blir 23 i maj nästa år och vi gifter oss i juni=D Kan väl va lagom? Man behöver inte va 35 när man gifter sig kan jag känna,hehe.
jag är 23 ska fylla 24 samma månad vi gifter oss
Jag kommer vara 19 näsr vi gifter oss till sommaren.