Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag kommer vara 25 när jag gifter mig troligtvis våren 2011, men jag känner inte att jag gifter mig ung (min sambo är 32, kan ha med saken att göra...) men känner inte heller att jag passar in hos 30+arna med barn och hus... Lite mitt emellan helt enkelt!
Ung vet jag inte men jag kommer vara 24 år och min blivande man kommer vara 29. Vi gifter oss den 7/8 nästa år :)
Jag kommer vara 26 och min man 31 när vi gifter oss, känner mig galet ung men jag har insett av att hänga här att andra inte ser det så, skön insikt! :)
Tycker det är så fantastiskt vackert med ung kärlek, kul att fler och fler vågar ta steget och gifta sig!
Jag håller med er, jag tycker inte heller att det är för ungt (även om man ÄR ung) att vara runt 25 när man gifter sig. Alldeles lagom enligt mig. ;) Jag känner mig dock rätt ung med mina 22 men känner mig helt klart mogen och redo. Har dock ingen i varken min eller min sambos (som är 21 nu) bekantskapskrets som ens är i närheten av att gifta sig än. Många är fortfarande på 2-killar-i-månaden-stadiet. ;) Själv har jag alltid känt mig lite "före" min ålder så jag känner mig lugn och säker. Vet man att man vill leva med en person resten av livet, så varför inte gifta sig så snart som möjligt? :)
Kul att ni var flera här som var lite yngre. Hur har reaktionerna varit om att ni ska gifta er? Har det varit mycket förmanade och påpekande just pga åldern? Eller har ni kanske märkt några fördelar? Vore kul att höra! :)
jag är 25 och min blivande man blir 23...vi gifter oss i oktober!
Själv är jag 23 (fyller år i jan). Tyckter jag är ung men samtidigt har jag och sambon hållt ihop i 6 år och har en dotter på 2 så det känns som att det ändå inte är en sån stor gjej...jämfört med att ha barn tillsammans
Sen har flera bekanta som är yngre än jag gift sig senaste året också.
jag blir 22 i december, gifte mig för två veckor sedan ungefär. känner mig otroligt trygg i det :)
Jag kommer att vara 24 när vi gifter oss och fylla 25 ett par månader efter bröllopet.
Min sambo kommer att vara 26 och fylla 27 samma år.
Tycker själv att det ÄR ungt att gifta sig. Det har och är många motstridiga känslor måste jag väl erkänna.
Ingen i min bekantskapskrets är i samma livssituation och folk på min utbildning som är i min ålder har inte seriösa förhållanden. Så jo, visst känner man sig lite "udda" ibland.
Reaktioner från föräldrar tycker jag att har varit positiva, ingen som sagt något negativt.
Men skulle tro att jag kommer att få negativa kommentarer när det närmar sig, från andra än familjen. Bävar redan
Min sambo kommer vara 23 när vi gifter oss och jag 22 (fyller 23 en månad efter). Känns helt rätt men så har vi ju då hållit ihop i nio år!