Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag gifte mig som 24-åring! :)
Känns det rätt så är det rätt!
LYCKA TILL!!!!!!!!
jag kommer vara 21 ½ när jag gifter mig den 31/7-2010 och min käratse kommer vara nyss fyllda 26 :d
jag är 22 när jag gifter mig den 19/9-09 =) och min sambo 27.
Vi ska gifta oss nästa år, då är jag 24 och han 25.
Ingen annan i vår umgängeskrets har några som helst planer på bröllop - och då är vi ändå det nyaste paret. ;)
Beträffande ekonomin så är jag inte så bekymrad, enligt gammal svensk tradition är det ju brudens far som betalar... Vi kommer givetvis att betala ringar, kläder och en hel del annat själva, but money is not a problem, om man säger så... ^^
Ååh, det känns så bortskämt att säga så, men det är vi värda..!
Jag hör egentligen inte till denna tråd eftersom jag kommer vara 31 när jag gifter mig nästa år men jag vill ändå säga ngt om ålder.
Mina föräldrar gifte sig när pappa var 24 och mamma var 23 och de firade sin 40:de bröllopsdag i somras!
Allt går bara man inte ger upp....
LYCKA TILL!
Klänningen är beställd.. :)
Nitton! Första gången alltså... 26 den här gången, med samma make (nej, vi har inte varit skilda emellan)
Jag var 22 när jag gifte mig, och det höll inte (av olika anledningar). Jag hoppas innerligt att ni som gifter er nu, vet vad ni gör. Jag tror inte att det hänger på ålder, det hänger snarare på erfarenhet, förmåga att känna sig själv och vara sann mot sig själv.
Var sann mot dig själv. Varför vill du gifta dig?
För oss var det så att vi förlovade oss mycket tidigt, på grund av att min familj inte riktigt tog vår relation på allvar. Så tre år senare, när vi ville ta relationen djupare, blev steget att gifta sig. Kanske hade det räckt med att flytta ihop, om det inte varit så att jag kände pressen från familjen att bli ett 'riktigt par'.
Återigen: Var Sann mot Dig SJälv.