Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag är 24 och ska gifta mig på lördag! Min fästman är snart 27
Jag blir 22 i oktober och gifter mig den 7 november. Sambon är 26 år. Vi har den 4 november varit tillsammans i 8 år, så det blir en STOR hyllning av vår årsdag. :)
jag gifter mig 5:e december. Jag är 23 och min blivande 22 (fast han fyller 23 år 30:e december ^^) Vissa tycker att vi ska vänta eftersom vi är unga, andra tycker att det är ett naturligt steg för oss. Och vi, ja vi bryr oss inte vad folk tycker. Vi vet att vi vill leva med varandra resten av livet och båda är fast beslutna om att se till att det blir så. Jag känner mig mogen för det och han med. Båda vill gärna vara gifta innan vi ens funderar på att skaffa barn och dessutom vill vi gärna ha några år på oss som man och hustru innan vi startar babyfabriken :P
vi kommer vara 23 & 24
FÖRÖVRIGT gifte sig min mormor och morfar när dom var 23/24 år och midsommarafton 2010 firar dom 60 år som gifta :D
Jag kommer vara 25 och sambon 28 känns ganska "normalt" tills man började hänga på bt, här var medelåldern högre Känner mig inte så ung med färdig universitetsutbildning, fast jobb och villa
Jag kommer vara 26 och Sara 20 år, inte så jätte unga men ändå relativt. Jag skulle säga att man gifter sig ung om man är under 20 år.