Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag kommer vara 24 när vi gifter oss nästa sommar
Jag och min m2b gifter oss i juli och då är vi 23 och 24 år. :)
Jag kommer vara 21 och han 24 när vi gifter oss :)
hej alla! gud vad glad jag blir av sånna här trådar.... det är så skönt o se att de finns människor som resonerar som en själv. jag är inget emot vänner som väljer att vänta med förlovning, bröllop, barn, osv. men i vårt umgänge är vi först ut vad gäller flytta ihop -november 2008, skaffa hund -juni 2009, förlova oss -november 2009. Vi har båda jobb, killen har fast sedan 2 år tillbaka, vi träffades 2004 med -och motgångar har gjort oss starka och lyckligare! .... oj nu flöt det iväg lite hehe. Tillbaks till bröllop, vi vill gifta oss innan bebis, så om allt går vägen sker det 2011 han 23 och jag 21.
Vi kommer vara 24 år när vi gifter oss, det blir 8 år efter att jag föll pladask för honom.
Jag kommer vara 21 och min fästman 22,5 när vi gifter oss i augusti! Har varit tillsammans snart 6 år då!
Känns kanonbra! Lycka till allihopa!
Jag kommer vara 23, snart 24 när vi gifter oss nästa sommar(2012), han kommer vara 26, snart 27. Då har vi varit tillsammans 4,5 år, bott i ihop 2 år och förlovade exakt 2 år. Flyttade ihop efter 6 månader men är nu särbo igen eftersom han flyttat till sthlm och jag bor kvar här i jkpg och går klart min utbildning
Jag 25 han 30 år varit tillsammans i 7 år i april
Jag kommer vara 2 nu när jag gifter mig i sommar.. NERVÖÖÖÖÖS!
När är det dags för er? :)
23 ska det vara! hehe