Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag kommer vara 22 och min blivande kommer vara 26 när vi gifter oss nästa sommar. Vi blev tillsammans 2008, flyttade íhop 2008 och fick barn 2009. Jag tycker egentligen inte att vi är så unga men det kanske beror på att de flesta av mina kompisar bor ihop med sina partners, är förlovad och många har också hunnit skaffa barn, så det känns ganska naturligt. Precis som när vi skaffade barn är vi dock först ut av våra bekanta men det känns bara kul och då har de ju inte så mycket de kan jämföra med
Jag fyller 25 några månader efter bröllopet och min m2b kommer hinna fylla 25 precis innan. Vi gifter oss nu den 11/6 o här är det inte frågan om några förvånade vänner eller släktingar som tycker vi gifter oss unga utan snarare en lättnads suck och en "varför tog det sån tid" min
Vi har varit tillsammans i nästan 7 år och har två barn.
Jag fyller 22 någon månad efter bröllopet, fästmannen är 25. :)
Jag och m2b kommer vara 19 när vi gifter oss i feb 2012 :)
Jag kommer fylla 24 en månad efter bröllopet och min m2b 22.
Vi kommer ha varit ihop i 5½ år när vi gifter oss och förlovade i 4½.
Så kommer vi ha varit sambos i nästan 4 år.
Trodde jag var ensam om att vara såpass ung vid bröllopet, men det känns skönt att det finns andra i samma ålder och även yngre.
Har jag skrivit i denna tråden? Äsch, whatever, jag kommer vara 19 (och ett halvt ;)) i höst när vi gifter oss och min m2b kommer vara 27. :)
Jag kommer att vara 23 sommaren 2012 när vi gifter oss och min M är då 25. Vi känner oss inte direkt unga för att gifta oss, många av våra vänner är redan gifta och vi har varit tillsammans sen 2004 så vi känner att det börjar vara dags.
Nästa sommar kommer jag stå brud! Jag kommer då vara 22 år gammal, och min m2b 26. Vi träffades 2008, flyttade ihop och förlovade oss samma år. Fick våran son 2009 och nu är vi i väntans tider igen då lillebror eller lillasyster är beräknad i oktober i år. Med två barn och en snart tre år gammal förlovning så tyckte vi det var dags att slå slag i saken och gifta oss! Vi har planerat bröllop och pratat om det länge, men det har aldrig blivit av, av många anledningar. Men nu är det min tur!
Jag och min blivande man kommer vara 25 när vi gifter oss den 31/12 2011 :D
Vi träffades när vi gick i högstadiet men blev inte tillsammans förr än för 3 år sedan :) Vi har varit förlovade i två år den 1/6 -11 och vi flyttade i hop när vi hade varit tillsammans tre månader! Vi vill ha e5tt vinterbröllop och vad är mer festligt än själva nyårsafton? :D