• JuliaAmalia

Fler unga blivande brudar?

Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)

• Svar på tråden Fler unga blivande brudar?
  • Jennika

Jag är 22 o han 24 o vi gifter oss i augusti =)

• LisaEleonor

Måste bara skriva att jag är lite road =) Jag ser mig själv som en ung brud, de flesta av mina vänner har inga tankar på bröllop. De flesta är inte heller i ett långvarigt förhållande. Även min släkt tycker nog att jag är ung, även om de stöttar oss och så.

Och så kom jag till det här forumet, och är inte längre gammal =) 22 känns ju nästan som medelålders när jag läser såna här trådar =) Tycker det är ganska kul. Vet inte vilket perspektiv som är rätt, om jag är ung eller inte i bröllopssammanhang. Det viktigaste är ju att det känns rätt.

• Johannaz

jag kommer vara 18,5 och han 23:) vet man så vet man tihi

• förlovadflicka
    Johannaz skrev 2011-06-06 18:50:25 följande:
    jag kommer vara 18,5 och han 23:) vet man så vet man tihi
    Hur går det för er med planeringen nu? :)
  • Love you til the end

Jag kommer vara 20,5 och m2b kommer vara 26,5 när vi gifter oss i augusti nästa år! :)

• Mirjami

Vad är gränsen för ung brud? Jag är bara 22 i hjärnan så det borde ju gillas, eller hur? Är annars... 29+ så att säga :) Enligt det dumma legget som ska påstå att man är äldre än man känner sig! Får alltid visa leg på Systemet iaf och blir lika glad varje gång de frågar :)

Fast jag och gubben har varit ett par sedan jag var 17 och förlovade oss när jag var 19 så ung vara jag ju då iaf. Sen har äktenskapet liksom bara inte blivit av, har aldrig fått tummen ur!

• Nikkita
    Mirjami skrev 2011-06-07 12:44:31 följande:
    Vad är gränsen för ung brud? Jag är bara 22 i hjärnan så det borde ju gillas, eller hur? Är annars... 29+ så att säga :) Enligt det dumma legget som ska påstå att man är äldre än man känner sig! Får alltid visa leg på Systemet iaf och blir lika glad varje gång de frågar :)

Fast jag och gubben har varit ett par sedan jag var 17 och förlovade oss när jag var 19 så ung vara jag ju då iaf. Sen har äktenskapet liksom bara inte blivit av, har aldrig fått tummen ur!
    Hahaha!!! Jag känner mig också som en väldigt ung brud, är dock 28 när vi gifter oss sommaren 2012, men som sagt man är bara så gammal som man känner sig Flört Är fortfarande bara i början på 20års åldern enligt mig själv... Jag & min blivande man har varit tillsammans i 5 1/2 år när vi gifter oss & förlovade i 4 1/2 år så alla vi bjuder till bröllopet tycker att de är på tiden Glad har redan alla tärnor & bestman klara. Alla vi berättat för har redan sagt att de kommer! Så nu är det bara bokning av lokaler, blommor, musik, frisör osv kvar att fixa. lätt som en plätt Flört eller... Kommer säker få lite halv panik då dagen närmar sig, även då jag har börjat planera tidigt!

Lycka till allihopa, hoppas att ni får en underbar bröllopsdag Solig
  • Stephanie88

Hejsan!

Jag kommer att vara 22 ( nästan 23 ) fyller en vecka efter. Och min sambo kommer att vara 25.

Perfekt ålder tycker jag. .Kul att det finns fler yngre som ska gifta sig här med.

• Johannaz
    förlovadflicka skrev 2011-06-06 19:16:25 följande:
    Hur går det för er med planeringen nu? :)
    de går jätte bra :D allt är fixat o klart! lokalen vi hyr fixar allt, de e ett jätte fint pensionat som gör allt, mat, dekoration, städning, bröllopstårtan, så de är bara att luta sig tillbaka och tänka på en själv o va man ska ha :D

själv då??? 
Svar på tråden Fler unga blivande brudar?